دانلود Mana Monsters 3.18.0 - بازی نقش آفرینی "هیولاهای مانا" اندروید!


بازی اندروید, ماجراجویی, 1473 2022-07-14 20:30:14

Mana Monsters – Legend of the Moon Gems v3.18.0 – بازی نقش آفرینی “هیولاهای مانا – افسانه سنگ های قیمتی” اندروید
یک عنوان نقش محور محبوب و دوست داشتنی برای دستگاه های اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

Mana Monsters – Legend of the Moon Gems – هیولاهای مانا یک بازی جذاب در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Artrix Limited برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه عرضه اش را حضور شما همراهان دوستداران بازیهای نقش محور داریم. داستان بازی از این قرار است، چند نوجوان وارد یک غار می شوند که ورود به آن ممنوع بوده است. آنها در این غار تخم هایی را پیدا می کنند که متعلق به هیولاها است. با باز شدن تخم ها، آن ها می فهمند که این هیولاها با بقیه متفاوت اند و تصمیم میگیرند تا از آن ها مراقبت کنند و با قدرتمند کردن آن ها، هیولاهای دیگر را از بین ببرند و مقابل حکومت فاسد بایستند. حال وظیفه ی شما در این بازی آسان اما با استراتژی عمیق این است که به بهترین نحو ممکن در نبرد ها پیروز شوید تا هیولاهای گوناگونی به دست بیاورید و با قدرتمند کردن آن ها موفق به کسب پیروزی در مسیر خود شوید. توجه داشته باشید که برای گرفتن نتیجه ی بهتر باید در هر مسابقه به طور استراتژیک هیولاهای مناسبی را از روی قدرت آنها انتخاب کنید تا از توانایی ها و مزایای آنان در مقابل مخالفان خود استفاده کنید. سطح هیولاها را افزایش دهید و با تکامل آن ها تیمی بسازید که در برابر هر چالشی سربلند باشد. پس اگر شما هم از طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید همین حالا این بازی را از اندروید دانلود کنید و اگر خوشتان آمد به آن نمره بدهید!

برخی ویژگی های بازی نقش آفرینی Mana Monsters – Legend of the Moon Gems اندروید :

  • امکان جمع آوری بیش از 170 هیولا
  • قابلیت ایجاد تیم با هیولاهای متفاوت
  • استفاده از سیستم جالب و جذاب نبرد 3 به 3
  • دارا بودن داستان حماسی و پر از رمز و راز
  • امکان بازی با 9 غارنشین منحصربفرد در 132 جنگ
  • دیدار با شخصیت ها متفاوت و فراموش نشدنی
  • صداها انیمیشن خاص از حملات سینمایی
  • دارا بودن 5 نوع عنصر، 24 نوع هیولا و 6 کلاس مختلف

بازی Mana Monsters – Legend of the Moon Gems که تا به امروز در گوگل پلی عرضه ی رسمی نشده و تنها نسخه ی عرضه ی زودهنگام آن برای دانلود قرار گرفته است تا کنون بیشتر از 1,000 بار توسط کاربران اندرویدی دانلود و نصب شده است. شما قادرید تصاویر و ویدئو گیم پلی این بازی جذاب که گرافیک زیبا به همراه انیمیشن های عالی و داستان حماسی از نقاوت قوت آن به شمار میروند را مشاهده کنید، و سپس در صورت تمایل آن را به صورت مستقیم و کاملا رایگان از سرور های پرسرعت اندروید دانلود کنید. این بازی همانند دیگر بازی ها تست شده و نیاز به اتصال به اینترنت دارد.

توجه :

1 – همانطور که ذکر شده این بازی نیاز به اتصال به اینترنت دارد و در برخی دستگاه ها برای اجرای اولیه نیاز به فعال سازی ف*یلترشکن می باشد
2 – در صورت هک شدن نسخه جدید بازی، مود به جعبه دانلود اضافه می شود [در زمینه مود سوال نفرمایید]

 

Mana Monsters - Legend of the Moon Gems