دانلود Florence 1.0.8 - بازی پازل خاص و هنری "فلورنس" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1468 2019-02-07 02:31:03

Florence – فلورنس یکی از زیباترین، خاص ترین و محبوب ترین بازیهای پازل 2018 منتشر شده توسط Annapurna Interactive برای دستگاه های اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای ویژه را به وجد بیاوریم! به طور کلی، Florence اثری هنری و خاص است که با اندک تعاملات ساده گیم پلی در حدود ۳۰ دقیقه، نمایان گر زندگی روزمره انسان ها‌ است ؛ از اتصال و عشق تا انفصال و جدایی! قصه ی بازی درباره دختری 25 ساله به نام Florence Yeoh است که در زندگی شخصی اش، دچار انواع کسالت و روزمرگی‌ها شده و حال با سرگرمی های سطحی، روز را شب می کند! مراحل اولیه بازی به برخی کارهای روزانه در زندگی فلورنس اختصاص دارند که با تعامل هایی ساده و برخی مینی‌ گیم ها، انجام می گیرند! جریانات اصلی روایت از جایی شروع می شود که در یکی از عادی ترین روزها هنگامی که در حال گوش دادن به یک قطعه موسیقی است و هم زمان از خیابان عبور می کند، در اثر اتمام شارژ، موبایل اش خاموش شده و مجبور می شود با گوش هایی غیر مسلح به باقی مسیر ادامه دهد! نوایی آمیخته با ویالون به گوش می رسد و با شیوع امواجی از نت ها که به رنگ زرد هستند، فلورنس با حالتی روحانی به پرواز در می‌آید تا زمانی که منشأ رنگ و موسیقی را می یابد. پسرکی نوازنده با لباس هایی مندرس، لبی خندان و جمعی از مردم به دور خود! ، حالا Florence به سادگی و همانند برخی از رمان های بزرگ عاشقانه، مبحث شکل گیری علاقه و شروع یک رابطه را مطرح می کند ؛ فلورنس در خانه اش مدام به یاد آن روز می افتد و نوای ویالون و صاحب اش را بارها درون ناخودآگاه ملاقات می کند. این وقایع تا مراحل بعدی و دیدار ناگهانی فلورنس و Krish ادامه پیدا می کنند تا نهایتا به آشنایی مستقیم و شروع رابطه برسیم و …! اگر از علاقه مندان به بازیهای داستانی و پازلی هستید که در یک محیط خاص برای چند دقیقه سرگرم تان کند بدون شک Florence بی نظیر است!
 
Florence
 
بازی Florence تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را بر اساس هزاران رای کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه بازی را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.8 :
* ترجمه های جدید + بهینه سازی های مختلف + رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.mountains.feathertop را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل