Knights Fight: Medieval Arena 1.0.21 - بازی شمشیری اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 3142 2019-09-14 02:30:16

Knights Fight: Medieval Arena v1.0.21 + Mod – بازی اکشن نبرد شوالیه ها اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Knights Fight: Medieval Arena – نبرد شوالیه ها: آوردگاه قرون وسطایی یک بازی اکشن شمشیری فوق العاده از Shori Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Knights Fight: Medieval Arena برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی مبارزه ای فوق العاده با گرافیک و گیم پلی بی نظیر را تجربه کنید که شما را به دوران قرون وسطی می برد! همچنان که قدم در آوردگاه می گذارید، سر و صدا و هلهله جمعیت را می شنوید و البته صدای قلب خودتان که هر لحظه که به آوردگاه نزدیک تر می شوید سریع تر و سریع تر می تپد و هیجان واقعی را به شما القا میکند! فولاد سخت زره فرو مایگان را مثل کاغذ پاره می کند و شور و هیجان بالا می گیرد ؛ فقط بهترین جنگجویان هستند که طعم پیروزی را خواهند چشید، شما یکی از آنها هستید؟! ثابت کنید! پیروز شوید و به افتخاری که همیشه می خواستید برسید یا شکست بخورید و از صحنه روزگار محو شوید! شما شوالیه ای دلیر هستید ؛ زره فولادی تان را به تن کنید، شمشیر تیزتان را به کمر ببندید و برای کسب افتخار مبارزه کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن – شمشیری هستید بدون شک Knights Fight: Medieval Arena نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان را دارد!
برخی از ویژگی های بازی Knights Fight: Medieval Arena اندروید :
بازی Knights Fight: Medieval Arena تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود آن از سرورهای پرسرعت اندروید بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.21 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 
Knights Fight: Medieval Arena
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.knightsfight را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.