Starlost - Space Shooter 1.2.06 - بازی نقش آفرینی اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1279 2021-04-30 21:45:37

Starlost – Space Shooter v1.2.06 + Mod – بازی سرگرم کننده فضایی “ستاره گم شده” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Starlost – Space Shooter – ستاره گم شده یک بازی سرگرم کننده و زیبا در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Hoodwinked Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و ما امروز قصد معرفی جدیدترین آپدیت اش را حضور تان داریم. در این بازی شما در نقش یک سفینه بزرگ تحقیقاتی خواهید بود که در درون فضا وظیفه ی استخراج از سنگ ها و معادن را دارد تا با استفاده از نیروی آن برای دستیابی به تکنولوژی های بالاتر و ساخت اسلحه های بهتر برای دفاع در مقابل نیروهای شیطانی که قصد نابودی شما را دارند آماده شوید. به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا در این راه، هوش مصنوعی سفینه ی مادر به کمک شما خواهد آمد تا کارهایتان را سریع تر انجام دهید. نحوه ی نمایش این بازی از بالا به پایین می باشد و کنترل بازی نیز به صورت تمام صفحه است تا بدون نگرانی از مکان کنترل ها با دقت کامل به بازی کردن بپردازید. این بازی بازی ترکیبی از بازی های دفاع از قلعه (Tower Defense)، تیراندازی و شلیک و بازی های RPG می باشد که با ترکیب این عناصر و به واسطه استفاده از گرافیک زیبا و خیره کننده یک بازی بسیار عالی ،با کیفیت و روان بوجود آمده است. پس تردید نکنید و همین حالا بازی Starlost – Space Shooter را از سرور های پرقدرت اندروید دانلود نمایید!

برخی ویژگی های بازی نقش آفرینی سرگرم کننده Starlost – Space Shooter اندروید :

  • قابلیت ساخت تعداد بسیار زیاد و گوناگونی از سلاح ها
  • امکان تحقیق و استفاده از بیش از 20 توانایی ویژه برای شکست دادن دشمن
  • آپگرید سفینه ی خود با بیشتر از 40 ارتقاء منحصر بفرد
  • دارا بودن اسلحه های قوی برای از بین بردن سفینه های دشمن
  • ترکیب بازی کلاسیک تیراندازی با امکانات مدرن
  • داشتن سفینه ی مادر برای محافظت، تعمیر و سوخت رسانی مجدد به سفینه شما
  • امکان استفاده از ویژگی هایی مانند توربو برای زنده ماندن
  • گیم پلی روان و گرافیک خیره کننده
  • داشتن دو حالت داستانی و بی پایان

بازی Starlost – Space Shooter تاکنون بیشتر از 100,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از گوگل پلی دانلود و نصب شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند؛ شما در اندروید قادرید ابتدا تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل نسخه ی اصلی و نسخه ی مود این بازی را به صورت مستقیم و کاملا رایگان از سرور های پرسرعت اندروید دانلود نمایید. در اخر اینکه، این بازی توسط ما تست شده و به صورت آفلاین اجرا گردیده است.

 

Starlost - Space Shooter

 

دستورالعمل نصب و اجراي بازي :

– ابتدا فايل نصبي را دانلود و نصب کنيد.

– فايل ديتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازيد. پوشه ي com.hoodwinked.starlost را در مسير Android/Obb حافظه داخلي کپي کنيد.

– بازي را اجرا کنيد و لذت ببريد!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل