Boxing Star 4.1.2 - آپدیت بازی ورزشی-مبارزه ای "ستاره بوکس" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 3897 2022-08-23 19:30:15

Boxing Star – ستاره بوکس (بوکسینگ استار) یک بازی ورزشی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر از استودیوی FourThirtyThree Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. با نصب Boxing Star برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی – مبارزه ای جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن نقش یک ستاره بوکس را دارید، به چیزی کمتر از نقش بر زمین کردن حریف تان رضایت ندهید و کاری کنید که حریف تان ستاره ها را جلوی چشمانش ببیند! در ابتدا در نقش یک مشت زن معمولی خیابانی هستید که از این راه مخارج روزانه تان را بدست می اورید اما تصمیم میگیرید که پله های ترقی را طی کنید و به یک پوکسور معروف تبدیل شوید و پولدار شوید! طیف گسترده ای از آیتم های مختلف مثل دستکش وجود دارد که با پیروزی در مسابقات می توانید ان ها را بخرید و از ان ها در مبارزات تان استفاده کنید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای بوکس هستید بدون شک Boxing Star با طراحی عالی اش نظرتان را جلب می کند. بازی دو حالت مختلف آنلاین – چند نفره و حالت داستانی را شامل می شود که در حالت اول با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت می پردازید و در حالت داستانی که خود شامل چند فصل است یک داستان فوق العاده زیبا را پیش می برید. امکان استفاده از ضربات مختلف مثل هوک در مبارزات بوکس مهیا است و شما قادرید علاوه بر استفاده از مهارت ها، جاخالی دهید و ضربه ها را دفع کنید تا بتوانید پیروزی را قطعی کنید!

برخی از ویژگی های بازی ورزشی Boxing Star اندروید :

  • استفاده از فن های مختلف بوکس
  • در دسترس بودن حالت های مختلف بازی داستانی و آنلاین
  • آشنایی و دوست داشتن با خشن ترین بوکسورهای دنیا
  • امکان باز کردن قفل دستکش های حرفه ای بوکس و استفاده در مبارزات
  • امکان باز کردن قفل مهارت های مختلف برای بوکسور
  • دارا بودن حالت لیگ برای شرکت در رقابت های نفس گیر جهانی
  • خرید ملک، ماشین و … با پول های به دست آمده در مبارزات
  • ساخت فوق العاده، گیم پلی اعتیاداور و ساخت کم نظیر

بازی Boxing Star تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از پلی استور دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم، شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بازی بکنید. در اخر بهتر است این موضوع نیز گفته شود که بازی مثل همیشه توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است. شما به عنوان یک بازیکن دوستدار “بوکسینگ استار” می توانید همیشه جدیدترین نسخه و آپدیت اش را با لینک مستقیم و تعرفه اینترنت نیم بها از همین صفحه از اندروید دریافت کنید و از داشتن بروزترین مرجع اندروید لذت ببرید!

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود (هک شده – پول بی نهایت) ندارد.

 

Boxing Star

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ftt.boxingstar.gl.aos را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل