Return to Planet X 0.8.8.19 - بازی اکشن "بازگشت به سیاره اکس" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1262 2018-12-02 08:30:28

Return to Planet X یک بازی اکشن و تفنگی هیجان انگیز با طراحی و ساخت عالی از Butterflyware Studios برای اندروید است که با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! در بازی اکشن – تفنگی Return to Planet X شما در حالت اول شخص در نقش کارکتر اصلی به سیاره ای می روید که قرار است همه بیگانگان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! اسلحه لیزری، نارنجک، مواد منفجره، تفنگ و شعله افکن از جمله تجهیزاتی هستند که در دسترس شماست و شما قادرید با کمک آن ها مهاجمان پیش رو را سرنگون کنید. کنترلرهای لمسی موجود در صفحه نمایش به شما امکان حرکت، پریدن، شلیک و دیگر کارها را می دهند، با سرعت عمل بالای تان تمام دشمنان را بکشید، ماموریت ها را پشت سر بگذارید و با دیدن صحنه های خیره کننده در مکان هایی واقععی از داشتن یک بازی اکشن خارق العاده لذت ببرید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن هستید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که بازی Return to Planet X را امتحان کنید و بگویید ارزش خرید را دارد یا خیر ؟!
 
Return to Planet X
 
بازی Return to Planet X تا به این لحظه کمتر از 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و ما امروز در اندروید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما میتوانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلودش بکنید.
توجه : به محض آماده شدن مود، برای دانلود عرضه میشود .
تغییرات نسخه ی V0.8.8.19 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغیراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.butterflyware.planetx را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .