دانلود Pastel Girl 2.7.0 - بازی کودکانه "دخـتـر نـقـاشـی شـده" اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 5260 2023-07-09 20:30:25

Pastel Girl v2.7.0 + Mod – بازی شبیه سازی لباس پوشیدن “دختر نقاشی شده” اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان با دلار) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Pastel Girl – دختر نقاشی شده یک بازی شبیه سازی از لباس پوشیدن در سبک بازی های کودکانه از استودیوی بازیسازی SeyeonSoft برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و امروز قصد معرفی جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود حضور شما کاربران اندروید داریم! این بازی یک سرگرمی بی نظیر برای کودکان است، زیرا همراه با سرگرمی و بازی، نحوه ی پوشیدن لباس های مختلف را می آموزد. دختر نقاشی شده در اختیاز شما خواهد بود تا با صدها لباس و وسایل گوناگون از دامن و کفش گرفته تا گوشواره و … او را تزئین کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و مقایسه کنید. گیم پلی بازی بسیار آسان خواهد بود، می توانید از لیست پایین صفحه لباس های مورد نظر خود را انتخاب کنید. با بالا و پایین بردن انگشت خود می توانید به لباس های بیشتر دسترسی داشته باشید و با چپ و راست کشیدن آن به دسته های متفاوت تر دسترسی پیدا کنید. حتی اگر از انتخاب بین این همه لباس متفاوت خسته شده اید و یا همه ی آنها را امتحان کرده اید اصلا نگران نباشید، زیرا با یک فعال کردن ساده ی اینترنت در نسخه ی مود بازی میتوانید از قسمت فروشگاه خاص ترین لباس های موجود را به صورت رایگان خریداری کنید تا در مقایسه با دوستانتان از لباس های کاملا متفاون تری برخوردار باشید. پس اگر شما هم به بازی های شبیه سازی و لباس پوشیدن علاقه پیدا کرده اید همین حالا این بازی را از سرور های پرقدرت اندروید دانلود نمایید!

برخی ویژگی های بازی شبیه سازی Pastel Girl اندروید :

  • قابلیت تزئین پس زمینه و تمام اجرای بازی
  • قابلیت کشیدن و رها کردن لباس ها برای قرارگیری آزادانه
  • داشتن انیمیشن فوق العاده برای برخی لباس ها
  • امکان تزئین دختر نقاشی شده با صدها لباس گوناگون
  • قابلیت به اشتراک گذاری کار خود با دیگران
  • امکان ذخیره بازی و ادامه ی آن در زمان دیگر
  • گیم پلی ساده و گرافیک دوست داشتنی

بازی Pastel Girl تاکنون بیشتر از 5,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را از مجموع بیشتر از 108 هزار رای کسب کند که این آمار جای هیچ شکی را در زمینه محبوب بودن بازی برای شما باقی نمیگذارد ؛ شما قادرید تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل همین حالا نسخه معمولی و نسخه مود آن  را به صورت رایگان و با لینک کامل مستقیم از سرور های پرسرعت اندروید دانلود نمایید. این بازی نیز همانند دیگر بازی های این سایت تست شده و بدون نیاز به اینترنت اجرا گردیده است.

توجه : در نسخه مود بازی اگر هنگام خرید گیر کرد ؛ بازی را ببندید و مجددا وارد شوید و امتحان کنید می بینید با موفقیت خرید صورت می پذیرد.

 

Pastel Girl

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل