دانلود Fabulous - Angela's Wedding Disaster ???? ???? 1.10 - بازی دخترانه "آنجلا و افتضاحی در روز عروسی" اندروید + مود + دیتا


3889 2018-09-19 07:30:37

Fabulous – Angela’s Wedding Disaster v1.10 + Mod – بازی دخترانه آنجلا و عروسی اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Fabulous – Angela’s Wedding Disaster – آنجلا و افتضاحی در روز عروسی یک بازی دخترانه فوق العاده زیبا برای تبلت و گوشی اندروید است که استودیوی بازیسازی GameHouse آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Fabulous – Angela’s Wedding Disaster برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی آرکید – ماجرایی جالب را تجربه کنید که در آن با کاراکتری به نام آنجلا همراه می شوید و به او در انتخاب لباس عروس کمک خواهید کرد! ماجراهای زیادی در این بازی زیبا انتظارتان را می کشند ؛ آنجلا خودش یکی از آن طراحانی است که در انتخاب لباس هم بسیار ماهر است اما به کمک شما هم نیاز دارد، او اکنون با بزرگترین چالش زندگی اش یعنی انتخاب لباس عروس روبرو شده است ؛ او خیلی استرس دارد و و همه اش فکر می کند که خراب خواهد کرد، وقت آن است که به آنجلا در انتخاب لباس عروس کمک کنید و نگذارید مشتریانش را از دست بدهد! یک عروسی خوب به عشق و البته یک لباس عروس خوب نیاز دارد! بیش از 60 مرحله مختلف در 4 فصل خاص در بازی گنجانده شده است که برای روزها شما را به گوشی میخکوب میکند!
 
Fabulous - Angela's Wedding Disaster
 
بازی Fabulous – Angela’s Wedding Disaster تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.10 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamehouse.fabulous4 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.