Necromancer Returns Full 1.0.21 - بازی استراتژیک "بازگشت ساحر" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1016 2019-07-09 02:30:20

Necromancer Returns Full – بازگشت ساحر یک بازی استراتژیک جدید و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Greenolor Studio برای اندروید است که با قیمت 1.5 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای استراتژی را به وجد بیاوریم! در بازی Necromancer Returns Full قرار است مجموعه ای قدرتمند از قهرمانان را تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان مشغول شوید! ساحر بازگشته است و قصد دارد تمام افراد پادشاهی تان را از بین ببرید و حالا شما باید با استراتژی های خاص تان جلوی او بایستید و شکستش دهید و او را از رسیدن به هدفش بازدارید! بیش از 40 موجود مختلف در بازی حضور دارند که باید با استراتژی های خاص ان ها را شکست دهید ؛ نبردهای شما در 10 مکان منحصر به فرد صورت می پذیرد و مطمئنا شما دوستداران بازیهای استراتژی مبتنی بر نوبت را به وجد خواهد آورد! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای استراتژیک هستید، نسخه کامل و خریداری شده بازی Necromancer Returns Full را امتحان کنید و بگویید ارزش خرید را دارد یا خیر ؟!
 
Necromancer Returns Full
 
بازی Necromancer Returns Full تا به امروز حدود 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید نسخه خریداری شده بازی را به همراه دیتای کامل از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.21 :
* بروزرسانی بخش های مختلف بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.kingsbounty.turnbased.strategy.td را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل