Flight Simulator 2018 FlyWings Full 2.2.7 - بازی شبیه سازی پرواز


بازی اندروید, شبیه سازی, 1676 2021-04-30 02:30:15

Flight Simulator 2018 FlyWings Full نسخه 2018 از بازی محبوب و فوق العاده شبیه ساز پرواز Thetis Games and Flight Simulators برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه پرداخت شده و کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای شبیه ساز پرواز را به وجد بیاوریم! ساخت این بازی همانند نسخه پیشین اش است که بهبود هایی چشمگیر مشاهده می شود و این بهبود را می توان در سه برابر شدن حجم کلی بازی دید! به نقل از سازنده بازی، Flight Simulator 2018 FlyWings Full واقعی ترین و بهترین بازی شبیه ساز پرواز است که در آن شما کنترل و هدایت صدها هواپیمای مختلف را بر عهده می گیرید و می توانید بیش از 1000 ماموریت مختلف را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! ماموریت های شما در بالای ده ها شهر مختلف از سراسر جهان صورت می پذیرد که از صدها فرودگاه به سمت آسمان پرواز می کنید! این بازی اولین بازی شبیه ساز پرواز اندروید است که در ان همه آیتم ها اعم از ترمینال، راننده تاکسی، خطوط جاده و … در دستان شماست! شرایط مختلف آب و هوایی باعث می شود تا تجربه ای واقعی از بازیهای پرواز را در دیوایس اندرویدی تان به ارمغان بیاورید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز پرواز و رانندگی هوایی هستید بدون شک Flight Simulator 2018 FlyWings Full با ساخت عالی اش نظرتان را جلب خواهد نمود و تجربه ای متفاوت از بازیهای شبیه ساز پرواز را به شما هدیه می دهد!

 

Flight Simulator 2018 FlyWings Full

 

بازی Flight Simulator 2018 FlyWings Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که همه دانلود کنندگان از ناقص بودن بازی شاکی اند، چون پس از طی چندین ماموریت درخواست پرداخت پول برای تان ارسال می شود اما در نسخه اندروید همه ماموریت ها باز شده اند و اگر این بازی را در اختیار همه دانلود گوگل پلی قرار دهند مطمئنا بازی امتیاز کامل را کسب خواهد نمود! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.

توجه : در نسخه ما همه هواپیماها باز هستند.

تغییرات نسخه ی v2.2.7 :

* یهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.thetisgames.googleplay.flywings2018flightsimulator را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!