Bike Unchained 2 5.4.0 - بازی دوچرخه سواران افسار گسیخته 2 + دیتا


بازی اندروید, ورزشی, 3313 2022-08-02 01:45:11

Bike Unchained 2 نسخه دوم از بازی فوق العاده زیبا و محبوب دوچرخه سواران افسار گسیخته از استودیوی بازی سازی Red Bull برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! همانند نسخه پیشین، در Bike Unchained 2 نیز شما بر انواع دوچرخه های مختلف سوار می شوید و در مسیرهای مختلف و متنوع به دوچرخه سواری می پردازید! در مراحل ابتدایی بازی تنها حرکت دوچرخه با شماست و با پیش بردن مراحل باید انواع حرکات نمایشی را برای باز کردن دستاوردها بزنید و یا در مسابقات چند نفره اول شوید تا پیروز باشید! مکان های مختلف کوهستانی در انتظار شما هستند تا تجربه بهترین بازی دوچرخه سواری را برایتان به ارمغان بیاورند. گرافیک اچ دی، کنترلرهای عالی، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداور بازی باعث شده است تا به عنوان بهترین بازی MTB انتخاب شود و مطمئنا با حجم کم خودش ارزش دانلود را دارد. اگر از علاقه مندان به بازی های دوچرخه سواری و ورزشی اندروید هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین های این سبک را تجربه کنید تحت هیچ شرایطی نسخه کامل بازی Bike Unchained 2 را از دست ندهید و مطمئن باشید نسبت به نسخه اول پیشرفت های چشمگیری داشته و نظر همه شما را به خودش جلب خواهد نمود!

 

Bike Unchained 2

 

بازی Bike Unchained 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما معرفی می کنیم ؛ شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین آپدیت اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

توجه :

1 – بازی فقط برروی دستگاه های ARM64 (پردازنده 64 بیتی) نصب می شود
2 – برای اجرای بازی به اینترنت نیاز است
3 – در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Bike Unchained :

– اول فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– سپس فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.redbull.bike2 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل