دانلود Dark Parables: The Thief and the Thinderbox Full 1.0 - بازی معمایی "دزد و جعبه" اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 841 2018-09-11 07:31:04

Dark Parables: The Thief and the Thinderbox Full 1.0 – بازی سرگرم کننده و جدید “دزد و جعبه” اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و خریداری شده تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
Dark Parables: The Thief and the Thinderbox Full سری جدید بازی های معمایی – ماجراجویی داستان های تیره با عنوان دزد و جعبه از کمپانی نام آشنای Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای منتشر شده است و نسخه خریداری شده و کامل اش پیش روی شماست! در داستان این بازی سرزمین شما برای یک عروسی بزرگ آماده می شود اما یک نفر از این واقعه خوشحال نیست. گیاهان و درختان شروع به آتش گرفتن می کنند و تهدیدی برای تمام جنگل های اطراف شهر می شوند که برای پایان دادن به این حوادث و متوقف کردن فردی که باعث این بلاها شده شما باید به عمق جنگل پهناور بروید و شیء جادویی که مدت ها پیش دزدیده شده را پیدا کنید. همانطور که در ماجراجویی جذاب و عالی به کشف اسرار گذشته می پردازید با هرچیزی بجز چیزهای آسان برخورد می کنید. مراقب آرزوی های خود باشید و بفهمید چه کسی پشت این آتش سوزی های مرگبار است و چرا به شدت می خواهد این عروسی را متوقف کند! همه و همه ی این ماجرا ها را در بازی The Thief and the Thinderbox تجربه کنید تا ساعت های خوشی را در زمان اوقات فراغت خود داشته باشید. پس اگر شما هم از طرفداران بازی های فکری و معمایی هستید همین حالا این بازی را از سرور های پرقدرت اندروید دانلود نمایید!
برخی ویژگی های بازی جذاب و عالی Dark Parables: The Thief and the Thinderbox اندروید :
بازی Dark Parables: The Thief and the Thinderbox تاکنون بیشتر از 5 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود و نصب شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب نماید که شما قادرید با مشاهده تصاویر بازی و خواندن توضیحات و نقد آن در صورت تمایل نسخه کامل و خریداری شده این بازی را به صورت رایگان و کاملا مستقیم از سرور های پرسرعت اندروید دانلود نمایید.
تغییرات نسخه v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی
 
Dark Parables: The Thief and the Thinderbox Full
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Dark Parables: The Thief and the Thinderbox Full :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.dptinderboxgoog را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!