دانلود Guns of Survivor 0.3.1 - بازی نقش آفرینی "سلاح های بازمانده" اندروید + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 966 2018-10-01 08:30:46

Guns of Survivor – سلاح های بازمانده یک بازی اکشن – نقش آفرینی هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Play-Kingdom برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوست داران بازی های اکشن معرفی کنیم! با دانلود و نصب بازی Guns of Survivor بر روی دستگاه اندرویدی خود وارد دنیای یک بازمانده که قصد نجات خود را از این اوضاع دارد خواهید شد و راه خود را از میان زامبی ها و تله ها پیدا خواهید کرد. در زمان جنگیدن ابزار و اسلحه های مختلفی را پیدا خواهید کرد که به شما برای رسیدن به هدفتان یعنی بقا در یک دنیای پر از ویروس کمک خواهد کرد. بازی دارای دو کنترل در دو طرف صفحه می باشد که یکی وظیفه ی حرکت کاراکتر و دیگری وظیفه ی نشانه گیری و شلیک را به عهده خواهد داشت. پس در نقشه جستجو کنید و هیولاها و رئیس آنها را پیدا کنید و با کشتن آنها صندوقچه های جایزه بدست آورید. پس اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی هستید بازی Guns of Survivor را همین حالا دانلود کنید.
برخی ویژگی های بازی اکشن و هیجان انگیز Guns of Survivor اندروید :
بازی Guns of Survivor تا کنون بیشتر از 10 هزار باز توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا دانلود و نصب شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند. تصاویر و ویدئو گیم پلی این بازی برای شما همراهان همیشگی قرار داده شده است تا با مشاهده آنها و در صورت تمایل این بازی محبوب و هیجانی را به همراه دیتای آن از سرور های پرسرعت اندروید دانلود کنید.
تغییرات نسخه ی v0.3.1 :
* بهبود گرافیک بازی + اضافه شدن ویژگی های جدید
 
Guns of Survivor
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.cmcm.gunsofsurvivor را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل