Motorsport Manager Mobile 3 1.0.5 - مدیریت مسابقات رانندگی 3 اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1859 2018-09-24 08:30:28

Motorsport Manager Mobile 3 v1.0.5 + Mod – بازی شبیه ساز مسابقات رانندگی و رالی 3 مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین
Motorsport Manager Mobile 3 نسخه سوم بازی سرگرم کننده موتو اسپورت منیجر موبایل در سبک بازیهای شبیه ساز و مدیریت مسابقات رانندگی از استودیوی Playsport Games برای اندروید است کهبا قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای مدیریتی ان هم از نوع مدیریت مسابقات رانندگی معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Motorsport Manager Mobile 23  همانند نسخه های پیشین خود در سبک شبیه ساز و مدیریت مسابقات رانندگی طراحی شده است و به شما اجازه می دهد که با تشکیل تیم خود به مسابقات بزرگ بپویندید ؛ شما در بازی Motorsport Manager Mobile 3 با استخدام رانندگان تیم خود را گسترش می دهید و به توسعه اتومبیل های خود می پردازید تا بتوانید از سری مسابقات اروپایی به مسابقات جهانی موتور‌اسپورت راه پیدا کنید! به طور کلی مدیریت تمام قسمت ها در دستان شماست ؛ از ایجاد ماشین های حرفه ای، حمایت مالی با دعوت از طرفداران تا شرکت در مسابقاتی نفس گیر! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری و مدیریتی ان هستید به هیچ وجه Motorsport Manager Mobile 3 را از دست ندهید!
 
Motorsport Manager Mobile 3
 
بازی Motorsport Manager Mobile 3 در کمتر از چند ساعت بیش از 100 بار به فروش رفته و توانسته امتیاز عالی 4.8 از 5.0 را کسب کند که ما نیز در اندروید نسخه خریداری شده بازی را در دو ورژن اصلی و مود برای دانلود عرضه کرده ایم که در نسخه مود عملیات باز کردن آیتم ها صورت گرفته است و بدون نیاز به تلاش و هیچ غمی می توانید تمام آیتم ها را باز کنید! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون گرافیک خیره کننده اچ دی، طراحی منحصر به فرد با توجه زیاد به همه جزئیات ؛ صداگذاری هیجان اور ؛ کنترلرهای لمسی عالی ؛ انجام انواع مذاکرات ؛ ایجاد ماشین اختصاصی با امکان آپگرید قسمت هایی چون فنر و … و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از Motorsport Manager Mobile 3 را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.
توجه : پیش نیاز بازی اندروید +6 با 2 گیگ رم و سی پی یو +2.5 هسته ای است !
تغییرات نسخه ی v1.0.5 :
* برای این نسخه در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.playsportgames.mmm3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .