Teen Titans GO Figure 1.0.2 - بازی اکشن تایتان های نوجوان اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, بازی اندروید, اکشن, 3492 2018-07-21 09:06:40

Teen Titans GO Figure! v1.0.2 + Mod – بزای اکشن – ماجراجویی خاص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Teen Titans GO Figure یک بازی اکشن فوق العاده زیبا و محبوب با طراحی و ساخت عالی از استودیوی مطرح Cartoon Network برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای کارتون نتورک را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! در بازی Teen Titans GO Figure کنترل و هدایت قهرمانان تایتان ها که نوجوانانی دوست داشتنی اند در اختیار شماست که می بایست با ان ها در نبردهایی مهیج شرکت کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! قهرمانانی دوست داشتنی مثل Batman, Superman, Wonder Woman, Flash, the Radical Titans و … شخصیت های بازی را تشکیل می دهند ؛ آن ها را یکی پس از دیگری باز کنید و از قدرت شان در نبرد های خود بهره ببرید! چندین حالت مختلف در بازی Teen Titans GO Figure برای ساعت ها شما را سرگرم میکند که از محبوب ترین هایش می توان به حالت داستانی اشاره کرد، در این حالت قادرید از میان شخصیت های Robin, Raven, Cyborg, Starfire یا Beast Boy یکی را انتخاب کنید و وارد یک ماجراجویی تمام عیار و فوق العاده زیبا شوید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید، Teen Titans GO Figure را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!
 
Teen Titans GO Figure
 
بازی Teen Titans GO Figure در همین چند ساعت حدود هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده اش را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.0.2 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – معرفی و عرضه برای اولین بار در ایران .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی  :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.turner.ttgfigures2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.