دانلود FRACTER 1.1.1 - بازی پازل جالب و سرگرم کننده فراکتر اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 2232 2020-01-14 02:45:30

FRACTER یک بازی پازل جدید، سرگرم کننده و جالب از استودیوی بازیسازی 4L GAMES LTD برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم! با نصب FRACTER برروی دستگاه اندرویدی تان می توانید وارد دنیای نور و بازتاب اش شوید و سفری مهیج برای بازگرداندن نور را آغاز کنید! در دنیای سیاه و سفید بازی FRACTER ماجراجویی تان را آغاز می کنید و برای بازگردادن نور به آن جا باید تلاش کنید! طیف گسترده ای از معماها و چالش های مختف در مسیر حرکت تان قرار خواهد گرفت که باید ان ها را پشت سر بگذارید. تقریبا همه پازل های موجود در بازی FRACTER با نور حل میشوند، با حل ان ها رفته رفته به هدف تان نزدیک شوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای فکری اندروید هستید، FRACTER را امتحان کنید و بگویید ارزش خرید را دارد؟! شمایی که ان را به صورت رایگان دانلود می کنید نسبت به ان چه حسی دارید و یا ارزش دانلود را داشت یا خیر ؟
 
FRACTER
 
بازی FRACTER کمتر از 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است و ما در اندروید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی FRACTER را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.1.1 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.fourlgames.fracter را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.
– بازی را در نهایت اجرا کنید .