Heroes Evolved 2.2.3.7 - بازی اکشن قهرمانان تکامل یافته اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 2242 2022-08-24 19:30:08

Heroes Evolved – قهرمانان تکامل یافته یک بازی اکشن – نقش آفرینی محبوب و هیجان آور از Reality Squared Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! بازی Heroes Evolved تمام سبک های اکشن، استراتژی و نقش محور را در هم آمیخته است و با گرافیک و پویانمایی فوق العاده و محیطی رقابتی و تعدیل شده قرار است تجربه یکی از بهترین بازیها را برایتان به ارمغان بیاورد. همانند نسخه PC بازی، شخصیت های دلخواه تان را از میان بیش از 30 قهرمان مختلف با توانایی های خاص انتخاب کنید، به یکی از گروه های ابدیان یا باستانیان بپیوندید و در محیط هایی خیالی و بسیار زیبا به مصاف دشمنان تان بروید! مهارت، ذکاوت، استراتژی و کار تیمی کلیدهای موفقیت شما در بازی هستند! نبردهای آنلاین آن هم در محیط خیالی بسیار لذت بخش خواهد بود، با کاربران سراسر دنیا به رقابت بپردازید و با کسب امتیاز در صدر جدول امتیازات قرار بگیرید.

 

Heroes Evolved

 

بازی Heroes Evolved تا به امروز نزدیک 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم. در حال حاضر سرور بازی فیلتر نیست و بدون نیاز به نرم افزارهای گذر از تحریم امکان ورود به محیط بازی را خواهید داشت. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر تمایل داشتید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

توجه :

1 – بازی آنلاین و اینترنتی است
2 – مودی برای بازی در دسترس نیست – در مورد مود سوال نپرسید
3 – از این به بعد جدیدترین آپدیت بازی را از همین صفحه دانلود کنید .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.rsg.heroesevolved را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را با اتصال اینترنت اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل