دانلود Westworld 1.9 - بازی پرطرفدار شبیه ساز "دلوس" اندروید + دیتا کامل


بازی اندروید, شبیه سازی, 1255 2018-07-09 10:08:23

Westworld v1.9 Full – بازی شبیه سازی جالب و محبوب وست ورلد مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی شبیه سازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی مطرح برادران وارنر
تست شده با اجرای بدون مشکل – کپی برداری ممنوع

Westworld – دلوس (وست ورلد – شبیه ساز غرب وحشی) از زیباترین و محبوب ترین بازیهای Simulation از Warner Bros. International Enterprises برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را به وجد بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز هستید، همین الان Westworld را برروی دستگاه تان نصب کرده و ان را اجرا کنید، اکنون به شبیه ساز دلوس خوش آمدید! شما یک تازه کار هستید که دسترسی به شبیه ساز دلوس برای شما فراهم شده است. از این راه می توانید با دلوس بیشتر آشنا شوید و کارهایی که برای تعمیر و نگهداری آن لازم است را انجام دهید. مدیریت دلوس هم به عهده شماست ؛ به اضافه این که قادرید بناهای جدیدی در آن بسازید، بناهایی همچون اتاق های پذیرایی هوشمند که امکان برآوردن تمام نیازهای مهمانان شما را دارا هستند! شبیه ساز دلوس در واقع نوعی شبیه ساز زندگی در غرب وحشی است ؛ یعنی شما می توانید برای بازدیدکنندگان و مهمانان تان محیطی را فراهم کنید که دقیقا مانند غرب وحشی است! ثابت کنید که در کارتان مهارت دارید و به تدریج دسترسی به قسمت های دیگر شبیه ساز را نیز بدست آورید! با وقت گذاشتن، کسب امتیاز و ارتقای شبیه ساز دلوس قادرید قفل بناها و مکان های جدید مثل چشمه آب شیرین، اسکالانته، لاس موداس و … را باز کنید و از آن ها نیز در غرب وحشی تان استفاده کنید!
 
Westworld
 
بازی Westworld تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند! ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه این بازی زیبا را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
تغییرات نسخه ی V1.9 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی
 

 
دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید، پوشه ی com.wb.goog.westworld موجود در obb را در مسیر Android / obb و پوشه ی com.wb.goog.westworld موجود در data را در مسیر Android / data حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.
– در نهایت بازی را با اتصال وای فای اجرا کنید .