دانلود WCC2 3.0.3 - آپدیت بازی مسابقات جهانی کریکت 2021 اندروید + مود


بازی اندروید, ورزشی, 3469 2022-07-22 01:30:40

World Cricket Championship 2 v3.0.3 + Mod – بازی سرگرم کننده کریکت جهانی 2021 اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت + آنلاک) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

World Cricket Championship 2 – مسابقات جهانی کریکت یک بازی ورزشی دوست داشتنی و محبوب از Nextwave Multimedia برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و با 10,000,000+ دانلود از محبوب ترین و پردانلودترین بازیهای دسته بندی SPORTS به شمار می رود که به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود با پول بی نهایت حضور تان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای کریکت را به وجد آوریم! شاید ندادید، کریکت یک ورزش تیمی بت و توپ است که در زمین چمن دایره ای یا بیضی شکل صورت می پذیرد، همانند فوتبال هر دو تیم دارای 11 بازیکن هستند و در آن باید با کمک سه استامپ در دسترس برای پیروزی تلاش کنید! با بت اختصاصی تان به توپ ضربه بزنید و حریفان را یکی پس از دیگری از دور مسابقات حذف کنید! حضور 18 تیم مختلف بین المللی، 10 تیم داخلی، 4 استادیوم، بیش از 11 مسابقات مختلف از جمله جام جهانی، بیش از 40 زوم مختلف دوربین، دو حالت کنترل کلاسیک و پرو، امکان سفارشی سازی بازیکن، تیم و … از جمله ویژگیهای بازی World Cricket Championship 2 هستند که قرار است تجربه بهترین بازی کریکت را در تبلت و یا گوشی اندرویدی تان به ارمغان بیاورد!

 

World Cricket Championship 2

 

بازی World Cricket Championship 2 همانطور که گفته شد بر اساس هزاران رای امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کرده است که خود نشان دهنده محبوبیت ان نزد دانلود کنندگان است! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.nextwave.wcc2 را در مسیر Android / obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل