Sally's Salon: Kiss & Make-Up 1.6 - بازی مدیریت سالن زیبایی اندروید + مود


بازی اندروید, کودکانه, 9145 2018-08-02 06:23:13

Sally’s Salon: Kiss & Make-Up v1.6 + Mod – بازی مدیریت سالن آرایش مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان = پول بی نهایت)
تست شده با اجرای آفلاین

Sally’s Salon: Kiss & Make-Up – سالن زیبایی سالی یک بازی شبیه ساز و مدیریتی جالب و فوق العاده زیبا از GameHouse برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم ان را حضورتان معرفی کنیم و با در اختیار قرار دادن ان به همراه مود با پول بی نهایت برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! همانطور که از نام بازی Sally’s Salon: Kiss & Make-Up مشخص است، شما در نقش کارکترهای دوست داشتنی به مدیریت یک سالن زیبایی مشغول میشوید! طیف گسترده ای از ماموریت ها برای انجام دادن وجود دارد، از انجام کارهای مربوط به میکاپ بگیرید تا کارهای مربوط به کوتاهی مود و … را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و به کسب درآمد بپردازید! مشتریهای شما هر کدام خواهان انجام یک کار خاص هستند، یکی از ان ها به دنبال انجام یک ماساژ عالی است، دیگری به دنبال کاشت یک ناخن زیباست! ماموریت های شما در انواع مکان های مختلف صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریتی هستید بدون شک Sally’s Salon: Kiss & Make-Up نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!
 
Sally's Salon: Kiss & Make-Up
 
بازی Sally’s Salon: Kiss & Make-Up تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید!
تغییرات نسخه ی V1.6:
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج ؛ پوشه ی com.gamehouse.sallyssalon2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.