Euro Truck Driver 2018 3.5 - بازی شبیه ساز راننده کامیون اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 10244 2021-04-30 00:30:17

Euro Truck Driver 2018 v3.5 + Mod – بازی شبیه ساز رانندگی تریلی اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Euro Truck Driver 2018 نسخه 2018 از بازی معروف و دوست داشتنی “یورو تراک درایور” از استودیوی Ovidiu Pop برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود با پول بی نهایت حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای شبیه ساز رانندگی را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! در بازی Euro Truck Driver 2018 همانند دیگر بازیهای شبیه ساز کامیون [و به خصوص نسخه های پیشین اش]، شما بر انواع کامیون های اروپایی مدرن سوار می شوید و در مکان های مختلف به رانندگی و پشت سر گذاشتن ماموریت ها می پردازید! اگر از علاقه مندان به بازی های شبیه ساز ماشین سواری هستید همین الان بازی را دانلود و نصب کنید سپس سوار بر کامیون اختصاصی خود شوید و به شهرهای اروپا از جمله برلین، پراگ، مادرید، رم، پاریس و… سفر کنید! امکان ارتقای کامیون ها توسط شما وجود دارد و می توانید با پولی که به دست می آورید کامیون های جدید را بخرید و هیجان را دو چندان نمایید! یکی دیگر از ویزگی های بارز این بازی امکان بازی به صورت چند نفره (آنلاین) است که بدون شک تجربه بهترین بازی کامیون سواری را برایتان به ارمغان می اورد!

 

Euro Truck Driver 2018

 

از ویژگی های کلی بازی Euro Truck Driver 2018 می توان به مواردی چون رانندگی در یک نقشه بزرگ و متنوع، موجود بودن کامیون های مختلف از برندهای خاص، چندین حالت مختلف کنترل با امکان انتخاب توسط شما، امکان انتخاب از میان گیربکس دستی با H-Shifter و کلاچی، در دسترس بودن حالت های مختلف بازی مثل تک نفره و چند نفره، سیستم هواشناسی و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Euro Truck Driver 2018 را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.ovilex.eurotruckdriver2018 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل