HP: Hogwarts Mystery 4.4.2 - بازی هری پاتر: راز هاگوارتز + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 4704 2022-08-19 02:30:20

Harry Potter Hogwarts Mystery v4.4.2 + Mod – بازی ماجراجویی هری پاتر مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Harry Potter: Hogwarts Mystery – هری پاتر: اسرار قلعه هاگوارتس یک بازی ماجراجویی پرطرفدار از Jam City, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! با نصب Harry Potter: Hogwarts Mystery برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا که از روی سری فیلم های هری پاتر ساخته شده است را تجربه کنید! ماجرای بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به سال ها پیش از این که هری پاتر نامه ای از مدرسه هاگوارتس دریافت کند برمی گردد ؛ شما یکی از آن هایی هستید که انتخاب شده اید تا در کلاس جادوگری مدرسه هاگوارتس شرکت کنید! این شما و این هم اتاق هایی از مدرسه هاگوارتس که تا به حال هیچ کس آن ها را ندیده است! وقت آن رسیده است که بار دیگر به رازهای سر به مهر شده دنیای باستان پی ببرید و از داشتن یک بازی ماجراجویی خارق العاده لذت ببرید! از کاراکترهایی مثل پروفسور دامبلدور و اسنیپ جادوگری را یاد بگیرید و از قدرت جادو برای شکست دادن رقبا استفاده کنید. دوستان جدیدی پیدا کنید و از کمک آن ها برای پیشبرد مقاصدتان استفاده کنید! قدم در دنیای جدیدی از جادوگری و ماجراجویی بگذارید، قدرت اراده شما در این ماجراهای این بازی اندروید سنجیده خواهد شد! فکر می کنید چه جادوگری شوید؟ یک گریفیندور قهرمان یا یک اسلایترین زیرک!؟ انتخاب با شماست! هر چه باشد شما در این بازی تصمیم گیرنده هستید! اگر به دنبال یک بازی خاص و سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Harry Potter: Hogwarts Mystery را از دست ندهید و مطمئن باشید ارزش امتحان کردن را دارد!

 

Harry-Potter-Hogwarts-Mystery

 

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب نماید! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید!

توجه : در نسخه مود شما برای ارتفا و خرید آیتم ها از الماس – طلا استفاده کنید! [امکان مسدود شدن حساب بازی در نسخه مود وجود دارد]

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل