دانلود Guardian Prequel 1.0.19 - بازی نقش آفرینی "نگهبانان پیشرو" اندروید !


بازی اندروید, اکشن, 1574 2019-03-25 19:30:15

Guardian Prequel – نگهبانان پیشرو یک بازی نقش آفرینی سرگرم کننده و جدید از استودیوی بازیسازی Cool It Studio برای اندروید است که با قیمت 2.5 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما دوستداران بازیهای نقش محور را به وجد بیاوریم. داستان کلی بازی Guardian Prequel در مورد محاصره جهان توسط نیروهای تاریکی است که هرج و مرجی عظیم را در دنیا به وجود آورده اند و حالا گروهی از شکارچیان، جادوگران، جنگجویان و … برای غلبه بر ان ها و نجات جان مردم ماموریت شان را اغاز کرده اند و شما رهبر این گروه متحد هستید! کنترل کارکترها در بازی Guardian Prequel بر عهده شما قرار دارد و باید با کمک همدیگر همه مهاجمان را شکست دهید و نیروی تاریکی و شیطانی را از دنیا خارج کنید! طیف گسترده ای از تجهیزات و قدرت های جادویی در دسترس شماست که با کمک آن ها قادر به نابود کردن دشمن اید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای نقش آفرینی هستید بدون شک Guardian Prequel با طراحی و ساخت عالی نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!
 
Guardian Prequel
 
بازی Guardian Prequel تا به این لحظه که ما در اندروید در حال معرفی اش هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اولین کاربران جهانی هستید که تجربه اش می کنید! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید و در دنیایی عالی برای روزها به گوشی میخکوب شوید!
تغییرات نسخه V1.0.19 :
*  رفع مشکلات + بهینه سازیهای مختلف
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.mrzr.gpayclient را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل