Blood Warrior: RED EDITION 1.2.1 - بازی جنگجوی خونین اندروید


بازی اندروید, اکشن, 967 2018-06-25 21:06:03

Blood Warrior: RED EDITION نسخه قرمز از بازی اکشن محبوب “جنگجوی خونین” از استودیوی Pancakegames CO.,LTD برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! داستان بازی Blood Warrior: RED EDITION همانند نسخه پیشین اش توسط سازنده بیان شده است و آن را عینا ترجمه می کنیم : “زیبایی یک زن زیبا و مرموز شما را مجذوب خودش کرد و همین موضوع باعث شد تا سرباز شهر داگلاس شوید! بله… شما به عنوان نگهبان مورد اطمینان یک زن مرموز در جهان انسانی که توسط شیطان و پیروانش نابود شده است، به ایفای نقش می پردازید! شما آخرین امید جهان انسانی هستید که در این زمان بحرانی وجود دارید و اکنون سفر شما آغاز می شود تا …” در بازی Blood Warrior: RED EDITION شما در نقش شخصیت اصلی با در دست گرفتن یک گرز بزرگ به نبرد با دشمنان می روید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. گرافیک، صداگذاری و کنترلرهای بازی خوب کار شده اند و ان را به همه شما دوستداران بازی های نقش آفرینی پیشنهاد می دهیم!
برخی از ویژگی های بازی شمشیری Blood Warrior: RED EDITION اندروید:
بازی Blood Warrior: RED EDITION تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب نماید که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.
توجه : در صورت آماده شدن مود برای بازی، برای دانلود عرضه میشود .
تغییرات نسخه ی v1.2.1:
* بهینه سازی های مختلف و رفع باگ های بازی.
 
Blood Warrior: RED EDITION
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی BloodWarrior :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.pancakegames.bwinfinitywar در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل