دانلود Gorogoa 1.2.2 - بازی معمایی خارق العاده "گورگوآ" اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 2838 2021-04-30 03:45:11

معرفی و عرضه یک بازی پازل زیبا برای اولین بار در ایران !

Gorogoa – گورگوآ از زیباترین، خاص ترین و محبوب ترین بازیهای پازل و معمایی از استودیوی Annapurna Interactive برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی گردیده است و پیش روی شماست! داستان Gorogoa جزء آن قصه های سرراست و کلیشه ای نیست که بتوان به پایانش از همان ابتدا پی برد! شما در طول بازی وظیفه دارید پنج گوی با رنگ های مختلف را از مناطق متفاوتی به دست آورید ؛ اما اینکه هدف از این کار چیست و به چه نتیجه ای ختم می شود، نیازمند این است که حتما به تجربه Gorogoa بپردازید! از همان لحظه ای که بازی را آغاز می کنید، قطعا متوجه فضای خاص و نحوه روایت جالب داستان خواهید شد ؛ محیطی خاص که مطمئنا نظرتان را جلب خواهد کرد! بازی Gorogoa را بدون هیچ توضیح اضافه و یا نمایش متنی آغاز می کنید و بر اساس تصاویر و هر آنچه جلوی چشمان تان می بینید، داستان را پیش می برید! ده ها معما خاص و منحصر به فرد پیش روی شما قرار میگیرد که باید ان ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید به داستان بازی و نحوه اتمام آن پی ببرید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل هستید بدون شک Gorogoa با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند!

 

Gorogoa

 

بازی Gorogoa تا به امروز +500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده اش را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از محیط ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! در اخر اینکه، Gorogoa همانند دیگر بازیهای موجود توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.2.0 :

* تشکر سازنده از شما بابت بازی کردن Gorogoa

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی unity.Annapurna.Gorogoa را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل