Agar.io 2.25.3 - بازی اکشن تلاش‌برای‌تبدیل‌شدن‌به‌بزرگترین سلول‌دنیا اندروید!


بازی اندروید, اکشن, 3491 2023-07-21 02:30:06

معرفی یک بازی آنلاین پرطرفدار به درخواست شما عزیزان :)

Agar.io – تلاش برای تبدیل شدن به بزرگترین سلول دنیا از محبوب ترین، جالب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اکشن اندروید از استودیوی مطرح Miniclip می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! همانطور که از عنوان این صفحه مشخص است، در بازی Agar.io قرار است با دیگر بازیکنان سراسر دنیا رقابت کنید و سعی کنید تبدیل به بزرگترین سلول شوید! با کنترلرهای لمسی ساده و عالی سلول کوچک خود را کنترل کنید و سلول دیگر بازیکنان را بخورید تا بزرگتر شوید، اما مراقب باشید سلول های بزرگتری هم هستند که می خواهند شما را بخورند! هدف کلی بازی این است : بخورید و نگذارید خورده شوید تا نهایتا تبدیل به بزرگترین سلول دنیا شوید! با تاکتیک هایی مثل جدا شدن، کوچک شدن و جاخالی دادن سعی کنید دیگر سلول ها را بخورید و از دست سلول های بزرگتر که قصد خوردن شما را دارند، فرار کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ساده و کم حجم هستید بدون شک Agar.io می تواند اوقات فراغت تان را به بهترین شکل ممکن پر کند!

 

Agar.io

 

بازی Agar.io تا به امروز حدود صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویری از محیط بازی Agar.io را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! در آخر اینکه، Agar.io نیز توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

توجه :

1 – از این به بعد جدیدترین آپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه بخواهید [اندروید در اسرع وقت آپدیت ها را عرضه می کند!]
2 – نسخه های جدید بازی هک نمی شود ؛ در صورت آماده شدن مود برای نسخه جدید برای دانلود عرضه می شود!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل