Enchanted Kingdom: A Dark Seed 1.0.0 - بازی اشیاء مخفی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1158 2018-06-25 21:14:18

Enchanted Kingdom: A Dark Seed یک بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی (هیدن آبجکت) زیبا و سرگرم کننده از Big Fish Games برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این سبک را برای بار دیگر به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی Enchanted Kingdom: A Dark Seed را اینگونه از زبان بیگ فیش گیمز معرفی می کنیم: “امپراطوری تار در خطر جدی است، زیرا یک بیماری مهلک با اسم دانه سیاه بر مردم این سرزمین سایه افکنده و در حال از بین بردن آن هاست! به نظر می رسد که این نتیجه یک طلسم شیطانی است که به آرامی انسان ها را به درخت تبدیل می کند! سحر و جادو تاریک برای سال ها غیرقانونی است و دانشکده جادوگری با دقت کسانی را که دارای توانایی های ویژه هستند زیرنظر دارد، پس چه کسی می تواند پشت این طلسم باشد!؟ این درحالی است که شما در این ماجراجویی شیطانی مسحور می شوید!” بله… ماجراجویی جدیدتان را برای پی بردن به عوامل این طلسم شیطانی آغاز کنید و مردم امپراطوری تار را نجات دهید! همانند دیگر بازیهای این کمپانی با صدها معما و چالش مختلف روبرو میشوید که برای روزها به گوشی میخکوب تان میکند.
 
Enchanted Kingdom: A Dark Seed
 
بازی Enchanted Kingdom: A Dark Seed تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است که ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی بزرگ را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید! در اخر اینکه، Enchanted Kingdom: A Dark Seed نیز همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.bigfishgames.enchanteddarkseedgoog را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.