Suzy Cube 1.0.12 - بازی ماجراجویی خاص "سوزی مکعبه" اندروید + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1169 2021-04-30 23:30:23

Suzy Cube v1.0.12 + Mod – بازی ماجراجویی سرگرم کننده سوزی مکعبه مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (شخصیت های شکست ناپذیر) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Suzy Cube – سوزی مکعبه یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و کم نظیر از استودیوی مطرح Noodlecake Studios Inc برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای این کمپانی را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی در مورد دزدیده شدن طلاها از قلعه ی Cubeton توسط اسکلت هاست که حالا شما در نقش کارکتر دوست داشتنی یعنی Suzy برای بازگرداندن طلاها ماجراجویی جدیدی را آغاز می کنید! ده ها چالش مختلف در راه رسیدن به هدف شما را اذیت خواهند کرد اما شما محکم و استوار به راه تان ادامه می دهید و برای رسیدن به هدف از جان تان مایه می گذارید! کنترلرهای لمسی بازی Suzy Cube به شما امکان هدایت آسان کارکتر را می دهد، در دنیایی خاص با کارکتر مکعبی همراه شوید و با پشت سر گذاشتن 40 مرحله منحصر به فرد به هدف تان برسید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی هستید بدون شک Suzy Cube با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند ؛ این پیشنهاد ویژه اندروید را از دست ندهید!

 

Suzy Cube

 

بازی Suzy Cube در همین چند ساعت بیش از 500 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.6 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Suzy Cube را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید. در اخر اینکه، بازی Suzy Cube توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی به صورت آفلاین اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V1.0.12 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.noodlecake.suzycube را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.