دانلود Injustice: Gods Among Us 3.1 - بازی قهرمانی اندروید + مود + دیتا


4739 2019-02-23 03:30:20

Injustice: Gods Among Us v3.1 + Mod- بازی “بی‌عدالتی: خدایان میان ما” فوق العاده و کم نظیر اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + مود (با ویژگی های ذکر شده) به درخواست کاربران
تست شده با اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت
پیشنهاد ویژه اندروید

Injustice: Gods Among Us به فارسی (بی عدالتی: خدایان میان ما) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و خیره کننده در سبک بازی های کامبت و اکشن برای سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها، امروز در پلی استوری منتشر شد! بازی ای شگفت انگیز از نبرد میان قهرمانان داستانی که در آن شما به عنوان قهرمانانی محبوب از جمله سوپرمن، بتمن و غیره به مبارزه با دیگر قهرمانان مشغول می شوید و تجربه ی بهترین بازی ماجراجویی و اکشن را در اندرویدفون خود به ارمغان می اورید! داستان بازی از جایی آغاز می شود که جوکر، سوپرمن را مسموم کرده و سوپرمن به خاطر این مسمومیت که روی مغزش هم تأثیر گذاشته، زن و خانواده اش را به قتل می رساند و شهر را به آشوب می کشد! در ابتدای بازی بتمن در حال بازجویی از جوکر است که سر و کله ی سوپرمن پیدا می شود و به دلیل حرفایی که جوکر می زند، سوپر من کار او را می سازد! در این حین داستان یک سوئیچ به زمان قدیم و چندین سال قبل می کند ؛ جایی که بتمن به ملاقات جوکر رفته و می بیند خبری از جوکر نیست و فرار کرده ؛ اتفاقات مختلفی پیش می آید تا این که در نهایت جوکر دکمه ی فعال کردن بمبی را فشار می دهد و با دستگاهی که نزدیکش هست، به زمان آینده تله پورت می شود!
در این حین بعضی قهرمان های دیگه نظیر Wonderwoman ، Green Lantern ، Green Arrow ، Aquaman به همراه Batman همراه با جوکر در فضا منتقل می شوند و به زمان آینده (یعنی جایی که اول بازی دیده بودیم و سوپرمن همه جا را نابود کرده و جوکر و بعضی افراد دیگه کشته شدند) راه پیدا می کنند! این در حالی است که همگی متعجب هستند که چرا به جای انفجار بمب، حالا در زمان آینده تله پورت شدند! حتی خود جوکر هم از این واقعه متعجب بوده و نمی داند چه اتفاقی پیش آمده است! حالا در جایی قرار داریم که Superman کنترل شهر را به دست گرفته و بقیه ی قهرمانان خواه یا ناخواه باید از او تبعیت کنند! در غیر این صورت superman بدون هیچ تردیدی جانشان را می می گیرد و کسی هم جلودارش نیست! جایی که این قهرمان ها با آینده خودشان هم رویارو می شوند و شخصیت متفاوتی از خودشون رو می بینند! جایی که نکات مبهم بازی روشن می شود!
 
دانلود Injustice: Gods Among Us - بازی قهرمانی اندروید + دیتا + تریلر
 
برخی از ویژگی های بازی اکشن Injustice: Gods Among Us اندروید :
گرافیک بازی Injustice: Gods Among Us ، صداگذاری و گیم پلی آن به گونه ای عالی کار گذاری شده است و بسیار شبیه به بازی مشهور MK 2011 می باشد! علاوه بر قرار دادن بازی فوق برای اندروید، تریلری از آن را نیز برایتان قرار داده ایم که اگر همزمان با مشاهده ی آن و خواندن داستان بازی دقت کنید کل داستان بازی را می فهمید! ما امروز در اندروید فایل های نصبی بازی و دیتای آن برای پردازنده های مختلف را قرار داده ایم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…
تغییرات نسخه ی v3.1 :
*آپدیت بزرگ با ویژگی های جدید + رفع مشکلات مختلف و بهبود گرافیک بازی
 

 
دستورالعمل نصب و اجرای بازی Injustice: Gods Among Us  :
مرحله ی اول : یکی از فایل های نصبی را مطابق با پردازنده گوشیتان دانلود و نصب نمایید !
مرحله ی دوم : یکی از فایل های دیتا را مطابق با پردازنده گوشیتان دانلود کنید : آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ پوشه ی com.wb.goog.injustice را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید و در نهایت بازی را آفلاین اجرا کنید ..
مرحله سوم : از بازی لذت ببرید ????
ویژگی های مود :
– Coin بی نهایت
– Ally Credits بی نهایت
– Character Stamina بی نهایت
– حذف تشخیص تقلب
** قبل از نصب نسخه مود بازی، در گوگل پلی بازی را پیدا کرده و روی دانلود بزنید ؛ چند کیلوبایت که دانلود شد، دانلود را متوقف کنید و از مود استفاده کنید .
در صورت تمایل به داشتن نسخه معمولی، دیتای مخصوص گوشی تون رو بگیرد و توی مسیرش قرار بدید و با مراجعه به گوگل پلی رو دانلود بازی بزنید تا معمولی نصب شود . [صفحه بازی در گوگل پلی]
** نسخه دوم بازی نیز در سایت موجود است .