Super Party Sports: Football Premium 1.5.2 - بازی ورزشی اندروید + مود


بازی اندروید, ورزشی, 1090 2018-06-15 17:30:07

Super Party Sports: Football Premium v1.5.2 + Mod – بازی ورزشی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Super Party Sports: Football Premium یک بازی ورزشی فوق العاده زیبا و خاص از HandyGames برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه مود و دیتا حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای فوتبالی را به وجد بیاوریم! آیا آماده تجربه عجیب ترین بازی فوتبال هستید؟! اگر جواب تان مثبت است، توپ فوتبال خود را انتخاب کنید، میزان نیرو را محاسبه کنید و با شلیک توپ، رقیب خود را از سر راه کنار بزنید! پاس بدهید، شوت کنید و در نبردهای بی نظیر در زمین فوتبال رقبا را شکست دهید! پاس های تاثیرگذار را طرح ریزی کنید، بازیکنان را دریبل بزنید و دروازه بان را شکست دهید تا بازی را برنده شوید! بر خلاف بازیهای ورزشی فوتبال که در یک زمین تخت به رقابت می پردازید، در این بازی رقابت های شما در یک محیط خاص با بالا و یلندی های مختلف صورت می پذیرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی هستید بدون شک Super Party Sports: Football Premium نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد؟!
 
Super Party Sports: Football Premium
 
بازی Super Party Sports: Football Premium تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است که ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. د آخر اینکه هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.
تغییرات نسخه V1.5.2 :
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.hg.spsfootball را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.