Getting Over It with Bennett Foddy 1.9.4 - بازی خارق العاده اندروید !


بازی اندروید, شبیه سازی, 2165 2020-10-11 20:31:18

Getting Over It with Bennett Foddy v1.9.4 – بازی فوق العاده زیبا عروج مرد کوزه ای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی به ارزش 4.99 دلار تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا آفلاین و بدون مشکل

Getting Over It with Bennett Foddy یک بازی خارق العاده و خاص در سبک بازیهای شبیه ساز از Noodlecake Studios Inc برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با قرار دادن نسخه سالم و کامل اش برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! داستان کلی بازی Getting Over It with Bennett Foddy در مورد مردی است که در یک کوزه زندانی شده است و قصد دارد خودش را نجات دهد! برای نجات جانش چیزی جز عصایی که در دست دارد، ندارد و باید با کمک آن برای رسیدن به هدف اش تلاش کند! حالا شما به عنوان یک بازیکن باید با او همراه شوید تا بدانید چطور این بلا سر او آمده است و قرار است چه اتفاقی برایش بیفتد! کنترلرهای لمسی بازی به شما امکان هدایت کارکتر اصلی را می دهد، امکان استفاده از عصاب گلنگی برای پیشروی برای شما فراهم است و باید انقدر پیشروی کنید تا به هدف برسید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای خاص هستید بدون شک Getting Over It with Bennett Foddy با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند!

 

Getting Over It with Bennett Foddy

 

بازی Getting Over It with Bennett Foddy تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند [امتیاز کم بازی به دلیل مشکل در نسخه های اولیه بود که روی بیشتر دستگاه ها اجرا نمیشد و همین دلیل هم باعث شد ما بازی را معرفی نکنیم و منتظر عرضه نسخه جدید و سالم باشیم که هم اکنون پیش روی شماست]. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

توجه : در اجرای اولیه بازی به بازی دسترسی به گالری را ندهید و بازی نیازی به دسترسی به گالری ندارد [مجاز نمی باشد را بزنید].

تغییرات نسخه ی V1.9.4 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل