دانلود Scribblenauts Unlimited 1.27 - بازی ماجراجویی کم نظیر اندروید+مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 1682 2018-06-05 19:31:31

Scribblenauts Unlimited v1.27 + [Unlocked] – بازی فکری فوق العاده اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (آنلاک شده) به صورت جداگانه
نسخه پولی و کامل بازی – تست شده + آفلاین

Scribblenauts Unlimited از محبوب ترین، زیباترین و جالب ترین بازیهای ماجراجویی اندروید است که استودیوی مطرح Warner Bros. International Enterprises آن را با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه جدیدترین آپدیت اش به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! داستان کلی بازی Scribblenauts Unlimited حول خانواده ای 42 نفره می چرخد که از ابتدا تا کنون علاقه خاصی به ماجراجویی داشته اند و به واسطه همین علاقه شان به چیزهای ارزشمندی رسیده اند! حالا اعضای این خانواده بزرگ شده اند و پدرشان تصمیم میگیرد به هر کدام از ان ها یک چیز با ارزش بدهد و در این میان سهم مکسول یک دفتر جادویی است، دفتری که هرچیزی در ان نوشته شود را به واقعیت تبدیل میکند! شما به عنوان یک بازیکن، کنترل و هدایت مکسول که یکی از اعضای این خانواده 42 نفره است را بر عهده می گیرید و قرار است وارد یک ماجراجویی بی انتها شوید! برای محبوب شدن در میان مردم باید تا می توانید به انسان های شهر کمک کنید، به عنوان مثل یک پسرک افسرده در گوشه ای از شهر نشسته و باید به او کمک کنید خوشحال شود! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و فکری هستید بدون شک Scribblenauts Unlimited با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند!
 
Scribblenauts Unlimited
 
بازی Scribblenauts Unlimited تا به امروز حدود 100.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید نسخه خریداری شده و کامل اش را به همراه دیتای کامل از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.
تغییرات نسخه ی V1.27 :
* پشتیبانی از Pixel XL + رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.wb.goog.scribblenauts3 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.