دانلود Trial By Survival 1.30 - بازی اکشن تلاش برای بقا اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 1096 2018-06-05 19:30:48

Trial By Survival v1.30 + Mod – بازی اکشن تلاش برای بقا مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی (باز بودن همه محتوا) + نسخه مود (باز بودن همه محتوا + سکه بی نهایت)
تست شده با اجرای بدون مشکل

Trial By Survival بازی محبوب و سرگرم کننده با طراحی و ساخت جالب در سبک بازیهای اکشن برای اندروید است که Nah-Meen Studios LLC آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و به درخواست جمعی از شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که ممکن است از نام بازی به داستان و گیم پلی اش پی برده باشید، در Trial By Survival شما در نقش کارکتر اصلی به دنیایی آلوده به زامبی تبعید شده اید که برای زنده ماندن باید تلاش کنید! ماجراجویی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف آلوده به زامبی صورت می پذیرد و باید با شلیک های پشت سر هم به سمت زامبی ها شلیک کنید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! همچنان که در حال سرنگون سازی زامبی ها هستید، تجهیزات و آیتم هایی که در اطراف خود می بینید را جمع آوری کنید و مطمئن باشید جایی به درد تان خواهد خورد! بیش از 12 سلاح مختلف در اختیار شماست، امکان استفاده از ان ها برای تان مهیاست و در کنار این تجهیزات، سگ تان نیز از شما محافظت می کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن هستید بدون شک Trial By Survival نظرتان را جلب میکند!
برخی از ویژگی های بازی بقا Trial By Survival مخصوص اندروید :
بازی Trial By Survival تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! در اخر اینکه، سایت ها و مارکت های مختلف ایرانی و خارجی قبل تر اقدام به انتشار این بازی کرده اند که همگی خطای لایسنس دارند و اجرا نمیشوند و برای اولین بار در ایران نسخه پچ شده ان را برای دانلود عرضه کرده ایم که هر دو نسخه اصلی و مود بدون خطای لایسنس و بدون هیچ مشکلی اجرا می شوند!
تغییرات نسخه ی V1.30 :
* تفنگ جدید bullpup + بهینه سازیهای مختلف .
 
Trial By Survival
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nahmeenstudios.survive را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل