دانلود The Mooseman Full 0.1.45 - بازی ویدئویی عجیب و جالب اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 2033 2020-05-22 02:45:14

نسخه کامل یک بازی ویدئویی جالب برای اولین بار در ایران تقدیم شما !

The Mooseman Full یکی از عجیب ترین و جالب ترین بازیهای ماجراجویی منتشر شده برای دستگاه های اندروید است که استودیوی بازیسازی Vladimir Beletsky به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و نسخه کامل اش را در اختیارتان قرار دهیم! در نقش کارکتر اصلی که یک انسان با دو بعد [بعد انسان و بعد خدا] است قرار بگیرید و در یک مسیر دو بعدی به ماجراجویی بپردازید! داستان بازی از طریق متون برای شما نمایش داده می شود که برای پی بردن به ان باید ان ها را ترجمه کنید که در این صورت مسلط بودن به زبان انگلیسی فهم داستان زیبا را برایتان اسان میکند! هدف شما در بازی The Mooseman Full راه رفتن و پی بردن به داستان و در نهایت رسیدن به مقصد است ؛ تنها کنترل های بازی کلید‌های چپ و راست، اسپیس و ایکس هستند. با این حال برای جلوگیری از یکنواختی بازی، سازنده معما‌ها و چالش هایی را نیز در دنیای بازی قرار داده اند که در این امر هم بسیار موفق بوده اند و توانسته اند بازی را از تکراری و خسته کننده شدن نجات دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای ویدئویی هستید و به دنبال یک بازی جدید و جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک نسخه کامل بازی The Mooseman نظرتان را جلب میکند!

 

The Mooseman Full

 

بازی The Mooseman Full هم اکنون در گوگل پلی بر اساس هزاران رای امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کرده است که ما در اندروید نسخه کامل و پرداخت شده اش را برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید نسخه کامل اش را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید. در اخر اینکه، بازی The Mooseman Full توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده است.

تغییرات نسخه ی V0.1.45 :

* تغییراتی برای این نسخه از بازی ذکر نشده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتای بازی را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.morteshka.mooseman را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل