دانلود LAST DAY ALIVE 4.7.4 - بازی اکشن "آخرین روز بقا" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 2603 2021-09-18 19:30:18

آپدیت 27 شهریور : بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

LAST DAY ALIVE v4.7.4 + Mod – بازی اکشن فوق العاده آخرین روز زنده ماندن اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (تجهیزات نامحدود + شلیک پشت سر هم بدون تعویض خشاب)
بازی آنلاین است – پیشنهاد ویژه

LAST DAY ALIVE – آخرین روز بقا بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز از استودیوی My.com B.V برای اندروید است که با همکاری کمپانی معروف GLU MOBILE عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! همانطور که از نام بازی مشخص است، شما باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید! آخرالزمان رسیده است و زامبی ها و موجوداتی عجیب و غریب کل شهر را احاظه کرده اند و این شما هستید که باید اسلحه تان را در دست بگیرید و برای نجات بازماندگان تلاش کنید! طیف گسترده ای از زامبی ها و ماموریت های خاص پیش روی شماست ؛ زامبی ها را قتل و عام کنید و ماموریت ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! انواع حالت های مختلف در بازی LAST DAY ALIVE گنجانده شده است ؛ در حال تک نفره به نجات جان بازکاندگان می پردازید و در حالت PvP امکان رقابت با کاربران سراسر جهان وجود دارد! پایگاه اختصاصی خودتان را بسازید و سپس ان را بر اساس میل تان سفارشی سازی بکنید و از ان در مقابل زامبی ها محافظت کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و تفنگی هستید بدون شک LAST DAY ALIVE با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند ؛ آن را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد ؟!

 

LAST DAY ALIVE

 

بازی LAST DAY ALIVE تا به امروز که در حال معرفی اش هستیم از گوگل پلی حدود 1000 بار دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی LAST DAY ALIVE را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود و دیتا از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، هر دو نسخه اصلی و مود LAST DAY ALIVE توسط ما تست شده است و باید بدانید برای تجربه این بازی به داشتن یک اینترنت مناسب با پینگ پایین نیاز دارید!

توجه : در نسخه جدید بازی، اسمش به LEFT TO SURVIVE تغییر داده شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.glu.zbs را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را آنلاین اجرا نمایید.