دانلود Fire Maple Games Collection 1.0.9 - مجموعه بازی ماجرایی اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1104 2019-01-15 03:30:18

Fire Maple Games Collection v1.0.9 Full – مجموعه 3 بازی فکری در 1 بازی برای اندروید همراه دیتا
قیمت 3.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل – نسخه کامل برای شما
تست شده با اجرای آفلاین
Fire Maple Games Collection بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراجویی با طراحی منحصر به فرد و گرافیک اچ دی از Fire Maple Games برای اندروید است که یک کلکسیون از بازی های فکری شامل سه بازی برتر اندروید از این کمپانی را شامل می شود! این بازی هم اکنون در پلی استور با قیمت 3.99 دلار به فروش می رود و سه بازی The Secret of Grisly Manor، The Lost City و The Hidden World را شامل می شود ؛ در بازی The Secret of Grisly Manor پدر بزرگی عجیب شما را به خانه و املاک بزرگی دعغوت می کند که باید راز این دعوت را کشف کنید و او را پیدا کنید ؛ در بازی The Lost City شما به جزیره ای مرموز دعوت می شوید که در ان شهری زیبا وجود دارد و شما با پیدا کردن راز و رمزها برای بازگرداندن صلح به این تمدن عرفانی تلاش می کنید ؛ و نهایتا در بازی The Hidden World راهی به قلمرو دیگری باز می شود که شما برای پی بردن به حقایق و شکستن طلسم شیطان باید ماجراجویی کنید! اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی و فکری اندروید هستید که علی رغم طراحی عالی گیم پلی اعتیاداوری داشته باشد بدون شک Fire Maple Games Collection نظر شما را جلب می کند!
 
Fire Maple Games Collection
 
هرکدام از سه بازی موجود در Fire Maple Games Collection در گوگل پلی با قیمت 1.99 دلار به فروش می رود و این کالکشن سه بازی را شامل می شوذ و خریداران با خرید ان انگار پول دو بازی را داده اند و یک بازی به نفع ان ها می شود که البته این موارد برای شما فرقی ندارد که بازی صد دلار قیمت داشته باشد یا 1 دلار چرا که نسخه کامل و 100% تست شده ان ها در اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیارتان قرار داده می شود و می توانید با یک کلیک اقدام به دانلودشان بکنید! بازی تا به این لحظه فروش بسیار خوبی داشته (+50 هزار فروش!) و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند! بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 با اندروید 5 تست شده و به صورت کاملا افلاین اجرا شده است و به اینترنت نیاز ندارد.
تغییرات نسخه ی v1.0.9:
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Fire Maple Games Collection Games :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.firemaplegames.FMG_UltimateCollection را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.
 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل