Dead Reckoning: Death Between the Lines Full 1.0 Android


بازی اندروید, ماجراجویی, 1148 2018-05-23 14:48:27

Dead Reckoning: Death Between the Lines Full بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با داستانی عمیق از استودیوی بازیسازی مطرح Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و نسخه کامل اش را در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر شما دوستدار بازیهای اشیاء مخفی را به وجد بیاوریم! داستان کلی بازی Dead Reckoning: Death Between the Lines Full در مورد یک میلیاردر معروف با اسم Harridan Welles است که توسط یک نویسنده مرموز مورد ضرب و شتم قرار می گیرد اما پس از مدتی آن نویسنده کشته می شود! حال شما با جمع آوری مظنونین و سرنخ ها قبل از آنکه قربانی بعدی شما باشید باید نسبت به کشف علت این حادثه اقدام کرده و راز این قتل را برملا کنید! همانند دیگر بازیهای اشیاء مخفی و معمایی باید ده ها معما و بازیهای کوچک را حل کنید و هزاران شیء مخفی را پیدا کنید و داستان را پیش ببرید تا به هدف اصلی برسید! اگر از دوستداران و عاشقان بازیهای ماجراجویی و هیدن آبجکت هستید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید!
 
Dead Reckoning: Death Between the Lines Full
 
بازی Dead Reckoning: Death Between the Lines Full تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کرده است! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید نسخه کامل اش را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود کنید! همانطور که در ابتدای توضیحات گفته شده، بازی به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای در گوگل پلی عرضه شده است ؛ مقدار کمی از بازی را به صورت رایگان پشت سر می گذارید و برای پیشروی باید 6.99 دلار پرداخت کنید تا بتوانید ادامه بازی را پیش ببرید … اما … ما در اندروید نسخه پرداخت شده و کامل بازی را به همراه دیتای کامل برای دانلود عرضه کرده ایم که به پرداخت نیازی ندارد و به صورت رایگان می توانید ابتدا تا انتهای ان را بدون نیاز به پرداخت پشت سر بگذارید!
تغییرات نسخه ی V1.0:
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی !
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.deadreckonlinesgoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل