Asphalt 9: Legends 3.4.4a - دانلود بازی اتومبیلرانی آسفالت 9 اندروید


بازی اندروید, مسابقه ای, 3343 2022-04-05 19:30:25

توجه : این بازی را فقط و فقط از طریق گوگل پلی دریافت کنید

Asphalt 9: Legends v3.4.4a – بازی ماشین سواری خارق العاده و بی نظیر آسفالت 9 اندروید
یک بازی کنسولی فوق العاده محصولی از گیملافت برای اندروید تقدیم شما
تست شده با اجرای آنلاین
پیشنهاد ویژه اندروید

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است که دقایقی پیش نسخه جدید آن به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برای تان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند! اگر از افرادی هستید که علاقه مند به بازیهای سبک ماشین سواری و مسابقات اتومبیلرانی هستید و مشکلی با آنلاین و اینترنتی بودن بازی در این سبک ندارید مطمئن باشید که بازی آسفالت 9 اندروید از همه جهت نظرتان را جلب خواهد کرد و ارزش تجربه کردن را دارد!

 

Asphalt 9 Legends

 

اگر به بازی Asphalt 9 علاقه مند شده اید، پس وقت را تلف نکنید و آن را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید، زمان آن رسیده است تا با سرعتی سرسام آور برانید و تبدیل به یک اسطوره اتومبیلرانی شوید. گرافیک، صداگذاری، ساخت و گیم پلی بازی در حد بازی های کنسولی است و قطعا شما در یک محیط خارق العاده غرق خواهد کرد. در کنار این ویژگی های مثبت، مدل 3D ماشین ها با دقت تمام و با رعایت تمام جزئیات طراحی شده است و از فناوری تصویربرداری با دامنه دینامیک بالا با به اصطلاح HDR نیز در بازی استفاده شده است تا محیط بازی هر چه واقعی تر جلوه کند و حس حضور در یک بازی ماشین سواری کم نظیر را تجربه کنید. صحبت در مورد افکت های بصری خارق العاده را نیز فراموش نکنیم، گرد و خاک هایی که از تایر ماشین به هوا برمیخزد نشان از جزئیات بالای افکت های آسفالت 9 خواهند داد. حالت های مختلف بازی به شما این امکان را می دهد تا به صورت تک نفره به ماشین سواری و شرکت در مسابقات اتومبیلرانی مشغول شوید و یا در حالت گروهی به صورت همزمان با 7 بازیکن و راننده از سراسر دنیا به رقابت بپردازید. در آخر شرکت در کلوب را فراموش نکنید و با گرد هم آوردن دوستان خود از سراسر دنیا یک گروه قدرتمند از رانندگان حرفه ای را تشکیل دهید و با انجام کارهای مختلف نظیر همکاری و افازیش رنکینگ کلوب یک هیجان خاص را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Asphalt 9: Legends اندروید :

  • انتخاب از میان 60 ماشین رویایی و شگفت انگیز
  • امکان سفارشی سازی ماشین ها مطابق سلیقه خود
  • ماشین سواری در 70 مکان خارق العاده و شگفت آور
  • استفاده از نیتروژن برای پیشی گرفتن از رقبای خود
  • امکان بازی به دو صورت یک نفره و آنلاین با کاربران سراسر جهان
  • شرکت در رقابت های 8 نفره با کاربران جهانی
  • ماشین سواری در 60 فصل و 800 مسابقه منحصر به فرد
  • گرافیک خیره کننده اچ دی با صداگذاری واقعا هیجان اور

آپدیت بازی Asphalt 9: Legends چند دقیقه ای است در گوگل پلی منتشر شده و ما مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای ماشdن سواری معرفی کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از این بازی خارق العاده را مشاهده کنید و در نهایت ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! نکته مهم در مورد بازی آسفالت 9 این است که بازی به صورت انلاین ساخته شده است و شما برای تجربه اش باید همیشه اتصال اینترنت تان فعال باشد.

نکان مهم و ضروری :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است و هک نمی شود و مود ندارد [در زمینه مود سوال نفرمایید]
2 – سرور بازی فیلتر است و برای اجرا و ورد به آن به فعال بودن فیلت-رشکن نیاز است

 

Asphalt 9 2

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل