دانلود Critical Strike CS 11.51 - بازی اکشن کانتر استریک اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 5678 2022-09-03 01:30:09

Critical Strike CS v11.51 + Mod – بازی کانتر استریک جالب و فوق العاده اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (تجهیزات بی نهایت) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای اکشن با الهام از بازی معروف و قدیمی کانتر استریک برای اندروید است که استودیوی VERTIGO GAMES OÜ آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کرده ایم و با در اختیار قرار دادن نسخه معمولی و مود با پول بی نهایت اش قصد به وجد اوردن شما را داریم! در این بازی شما در نقش کارکتر اصلی بازی [به صورت اول شخص] در انواع مکان های مختلف به نبرد با گروه های مختلف می روید، با سرعت عمل و دقت بالای خود باید ان ها را از بین ببرید و به کسب امتیاز بپردازید و برای ساعت ها به گوشی میخکوب شوید! بیش از 30 سلاح مختلف در بازی وجود دارد، آن ها را خریداری کنید و در نبرد هایتان از ان ها بهره ببرید! 8 حالت مختلف بازی در دل این بازی 45 مگابایتی گنجانده شده است که از محبوب ترین اش می توان به حالت آنلاین اشاره کرد ؛ در این حالت می توانید با کاربران آنلاین سراسر جهان به مبارزه بپردازید و یکی از زیباترین بازیهای این سبک را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای کانتر هستید، Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS با دارا بودن مجموعه ویژگی های دوست داشتنی و نقشه های متنوع نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

برخی از ویژگی های بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS اندروید :

  • طراحی با گرافیک مدرن و کنترلرهای آسان
  • مبارزه در 6 مکان و نقشه مختلف
  • شامل 8 حالت مختلف برای سرگرم شدن !
  • در دسترس بودن بیش از 30 سلاح مختلف
  • امکان چت با کاربران سراسر جهان
  • امکان بازی به صورت چند نفره تا 5V5
  • امکان بازی به صورت آنلاین با دو اتصال وای فای و همراه
  • ساخت عالی و جالب نسبت به حجم 45 مگابایتی

بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS تا به امروز حدود 500.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند! شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی این بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید جدیدترین نسخه اش را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود نمایید! در اخر اینکه، همانطور که ذکر شده بازی 45 مگابایت حجم دارد، نسبت به حجم ناچیزش خوب طراحی و ساخته است ؛ از این بازی کوچک نباید انتظار زیادی داشت!

 

Critical-Strike-CS

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.critical.strike2 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل