Tank Battle: North Africa Full 1.0 - بازی استراتژیک نبرد تانک ها اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1149 2018-05-21 15:32:15

Tank Battle: North Africa Full – نبرد تانک: شمال آفریقا بازی جدید، سرگرم کننده و زیبا در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی HexWar Games Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و نسخه کامل اش را در اختیارتان قرار دهیم! این بازی در سال 2016 ابتدا برای PC عرضه شده بود و هم اکنون شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن در گوگل پلی بودیم! این بازی داستان نبردی پر تنش و جذاب میان تانک های آمریکا و بریتانیا در مقابل آلمان نازی را به تصویر می کشد! روایتی جذاب و مهیج در خلال جنگ جهانی دوم که قرار است شما را برای روزها به گوشی میخکوب کند! به عنوان یک فرمانده قدرتمند، هدایت و مدیریت نیروهای نظامی، تانک ها و تجهیزات را بر عهده بگیرید و خود را برای نبردی سرنوشت ساز میان چندین کشور مختلف آماده کنید! بیش از 36 واحدهای جنگی در بازی در اختیارتان قرار دارد که با ان ها می توانید در نبردهای شمال آفریقا شرکت کنید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژیک اندروید را تجربه نمایید!
 
Tank Battle: North Africa Full
 
بازی Tank Battle: North Africa Full تا به این لحظه که در حال معرفی اش هستیم هیچ دانلودی از گوگل پلی نداشته و با دریافت ان از اندروید، از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید! همانطور که در توضیحات بالا نیز گفته شده، بازی به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای عرضه شده است، یعنی در نسخه رایگانِ گوگل پلی، شما پس از کمی بازی کردن از ادامه بازی باز می مانید و برای تجربه ادامه بازی باید حدود 10 دلار پول پرداخت کنید که ما نسخه پرداخت شده و کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم، در نسخه ما نیازی به پرداخت نیست و از ابتدا تا انتهای بازی را می توانید به صورت رایگان تجربه کنید!
تغییرات نسخه ی v1.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی – عرضه و معرفی برای اولین بار در ایران .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :
– فایل نصبی را دریافت و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دریافت و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی دیتا با نام com.hexwar.tankbattlenorthafrica را در مسیر Android / Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل