Haunted Hotel: Silent Waters Full 1.0.0 - بازی اشیاء مخفی اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 1091 2018-05-21 15:10:13

Haunted Hotel: Silent Waters Full سری دوازدهم از بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده “هتل ترسناک” از استودیوی بازیسازی مطرح Big Fish Games برای اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و نسخه کامل اش را در اختیارتان قرار دهیم! آخرین چیزی که به یاد می آورید، طوفان است. خیلی بد بود که ماشین شما از کنترل خارج شد و سقوط کرد. در حال حاضر، شما در یک هتل عجیب و غریب بیدار شده اید، بدون اینکه بدانید چطور به آنجا رسیده اید! همچنان که به دنبال یک راه هستید، مشخص می شود که شما تنها نیستید! این مکاِن خالی از سکنه دارای روح شیطانی است که نمی خواهد شما او را ترک کنید! برای نجات جان خود باید به ماجراجویی بپردازید، ماجراجویی جدیدتان را برای فرار از این هتل ترسناک آغاز کنید! ده ها پازل، معما و چالش مختلف در انتظار شماست که با فکر خود باید ان ها را پشت سر بگذارید و داستان را پیش ببرید! صدها اشیاء مخفی را باید پیدا کنید تا بتوانید داستان را پیش ببرید و به هدف تان برسید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اشیاء مخفی و ماجراجویی هستید بدون شک Haunted Hotel: Silent Waters Full با طراحی و ساخت فوق العاده، داستان عمیق و گیم پلی اعتیاداور نظرتان را جلب میکند.
 
Haunted Hotel: Silent Waters Full
 
بازی Haunted Hotel: Silent Waters Full تا به این لحظه که در حال معرفی اش هستیم کمتر از 100 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند! بازی به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده که پس از پیش بردن قسمتی از ان، درخواست پرداخت برای شما ارسال می شود و برای ادامه بازی باید پول بپردازید اما … ما در اندروید مثل همیشه نسخه پرداخت شده و کامل اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که می توانید از ابتدا تا انتهای ان را بدون نیاز به ذره ای دانلود و یا پرداخت پول پیش ببرید! در اخر اینکه، Haunted Hotel: Silent Waters Full توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی [به صورت آفلاین] اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V1.0.0 :
* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.bigfishgames.hauntedsilentwatersgoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید .