RollerCoaster Tycoon Touch 3.25.9 - شبیه ساز پارک بازی اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 3615 2022-08-06 01:30:28

RollerCoaster Tycoon Touch v3.25.9 + Mod – بازی شبیه ساز ترن هوایی و پارک اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی آنلاین است

RollerCoaster Tycoon Touch یکی از زیباترین، سرگرم کننده ترین و محبوب ترین بازیهای شبیه سازی (Simulation) از استودیوی Atari, Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و تا به این لحظه حدود 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای شبیه ساز معرفی کنیم!  همانند بازی RollerCoaster Tycoon Classic که پیش تر معرفی کردیم، این بازی نیز به شما امکان ساخت ترن هوایی از ابتدا یا با استفاده از پیش ساخته‌ دیگران را می دهد ؛ همچنین به شما اجازه می دهد پارک کاملی را از جمله جایگاه ویژه صرف غذا و نوشیدنی، حمل و نقل و حتی منظره طراحی کنید! اگر به بازیهای مدیریتی علاقه دارید، این بازی مناسب شما است. بازی RollerCoaster Tycoon Touch با محیط های متنوعی همراه است، یعنی بیش از صد طرح پارک سری بازیهای RollerCoaster را در خود گنجانده است! در این بازی ابتکار مدیریتی شما حرف اول را می زند به طوری که با ایجاد بخش های مختلف و عالی می توانید به افزایش سرمایه و خرید ایتم های جدید بپردازید و پارک خود را زیباتر از پیش گردانید و افراد بیشتری را به آن جذب کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز اندروید هستید به هیچ وجه RollerCoaster Tycoon Touch را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی شبیه ساز پارک RollerCoaster Tycoon Touch اندروید :

  • ایجاد یک پارک بازی اختصاصی با انواع آیتم های مختلف
  • جمع آوری بلیط ها برای خرید ایتم های جدید و گسترش پارک
  • امکان ویرایش موادی چون چوب، آهن و فولا برای ایجاد ابزارهای مختلف
  • امکان سفارشی سازی پارک با صدها آیتم های متنوع
  • مدیریت تمام قسمت های پارک اعم از فعالیت ها، درآمد و غیره
  • پشتیبانی از ویژگی های اجتماعی برای به اشتراک گذاری بازی

بازی RollerCoaster Tycoon Touch هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ان را به همراه مود و دیتا حضور شما دوستداران بازیهای شبیه سازی معرفی کرده ایم که می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود آن از سرورهای پرسرعت سایت نمایید.

 

RollerCoaster Tycoon Touch Android

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی RollerCoaster Tycoon Touch Android :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.atari.mobile.rctempire را در Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل