Destiny Warfare: Sci-Fi FPS 1.12.1 - بازی تفنگی "سرنوشت جنگ" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1454 2020-12-09 02:45:21

Destiny Warfare: Sci-Fi FPS بازی جدید، هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از نوع تفنگی از استودیوی بازیسازی Azur Interactive Games Limited برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی Destiny Warfare در زمان اینده اتفاق می افتد، وقتی که بشریت از محدودیت های توسعه تکنولوژی پیشی می گیرد و دنیا دچار هرج و مرج می شود! حالا شما در نقش کارکتر اصلی با دوستان خود همراه می شوید تا بتوانید دنیا را از این حالت خارج سازید و صلح و آرامش را به آنجا بازگردانید! امکان انتخاب کارکتر ها از میان کلاس های مختلف برای شما مهیا شده است که می توانید از میان انها انتخاب کرده و راه موفقیت را پیش بگیرید! امکان ایجاد کلن نیز وجود دارد، قادرید دوستان خود از سراسر دنیا را گرد هم بیاورید و با کمک هم برای رسیدن به هدف تلاش کنید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف وجود دارد، از ان ها در مبارزه هایتان استفاده کنید و با شلیک های پشت سر هم دشمن را سرنگون کنید، البته امکان استفاده از جت پک نیز مهاست و با سوار شدن بر ان می توانید از دید بالا همه دشمنان را قتل و عامل کنید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای اکشن و تفنگی هستید Destiny Warfare: Sci-Fi FPS را امتحان کنید و بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد و نقدی از ان در پایین صفحه برای دوستان ارسال کنید.

 

Destiny Warfare Sci-Fi FPS

 

بازی Destiny Warfare: Sci-Fi FPS تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در آخر بهتر است این موضوع نیز ذکر شود که نام بازی در نسخه جدید به Infinity Ops: Online FPS تغییر داده شده است.

توجه :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است + مود ندارد
2 – نام جدید بازی Infinity Ops: Online FPS – A Sci-Fi online first person shooter with players from around the world است.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل