Lords of Empire 2.0.3 - بازی استراتژی آنلاین "امپراطوری پادشاهان" اندروید


بازی اندروید, استراتژیک, 1290 2018-12-13 08:30:09

Lords of Empire – امپراطوریِ پادشاهان (لرد آو ایمپایر) بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Ysoul Studio برای اندروید است که تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است! همانند دیگر بازیهای استراتژیک، در بازی Lords of Empire نیز هدف ایجاد و توسعه یک پادشاهی اختصاصی و قدرتمند است ؛ یک پادشاهی که بر سر زبان ها بیفتد و در کل جهان همتایی نداشته باشد! امپراطوری اختصاصی تان را بسازید و با انجام کارهای مختلف مثل ایجاد دیوارها، مکان های تفریحی، سلاح سازها و … به توسعه آن کمک کنید، سپس پیاده نظام ها، کمانداران، اسب سواران، ارابه ها و شوالیه ها را آموزش دهید و پس از تکمیل فرایند تعلیم شان به جنگ با دشمنان بفرستیدشان تا امپراطوری های دیگر را سرنگون کنند و برای شما منابع به ارمغان بیاورند! امکان ایجاد اتحاد با دوستان نیز در بازی فراهم شده است و می توانید به صورت واقعی با ان ها ارتباط برقرار کنید و با همکاری متقابل برای رسیدن به هدف تان گام های بزرگتری بردارید و با سرعت بیشتری به هدف نزدیک شوید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Lords of Empire نظرتان را جلب میکند، ان را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و کمی بازی کنید و در اخر بگویید ارزش گرفتن چه امتیازی را دارد و نقدی از ان برای دیگر دوستان در پایین صفحه ارسال کنید!
برخی از ویژگی های بازی استراتژی Lords of Empire اندروید :
بازی Lords of Empire هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که جدیدترین آپدیت اش به همراه دیتا برای دانلود عرضه شده است. شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی این بازی زیبا را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید.
 
Lords of Empire
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.Tysoul.CallofWar.GoldenAgeAgain را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را آنلاین اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل