Day R Survival Premium 1.767 - دانلود بازی نقش محور روز بقا اندروید + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 4290 2023-06-27 20:30:15

Day R Survival Premium v1.767 – نسخه فول و پرمیوم بازی محبوب و عالی روز بقا اندروید
قیمت 4.99 دلار و امتیاز 4.8 از 5.0 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای کاملا آفلاین

Day R Survival Premium بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی و بقا از استودیوی بازی سازی tlt Games برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده و بیش از صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و از محبوب ترین و پر فروش ترین بازیهای دسته بندی role playing به شمار می رود! در این بازی شما در دوران پس از جنگ قرار گرفته اید، جنگی که میان ابر قدرت ها آغاز شده و بمب های هسته ای و رادیواکتیوها دنیا را به مرز نابودی کشانده اند و اشعه ها بسیاری از موجودات را به هیولا تبدیل کرده اند! شما نیز کشورتان را مانند یک بیابان متروکه بدون هیچ گونه آب و غذا خواهید دید که در آن بسیاری از انسان ها و حیوانات بر اثر تابش، گرسنگی و بیماری از پا در آمده اند و همه جا با جسد مرده حیوانات روبرو خواهید شد ؛ هم اکنون می توانید به متحدان خود بپیوندید و به وسیله نقشه ها و سلاح های بازمانده از جنگ در مقابل موجودات ناشناخته برای بقای خویش تلاش کنید! ساخت بازی نسبت به بازیهای بقا که تاکنون عرضه شده تفاوت دارد و در ان شما باید با پیدا کردن اشیاء و آیتم ها برای زنده ماندن تلاش کنید و ساعت ها مشغول باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای “بقا” اندروید هستید بدون شک Day R Survival Premium نظرتان را جلب خواهد نمود!

 

Day R Survival Premium

 

بازی Day R Survival Premium هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است که ما در اندروید نسخه پرمیوم و خریداری شده ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص معرفی کرده ایم! از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون استفاده از تجهیزات پزشکی برای درمان بیماری ها، استفاده از سلاح ها برای مفاومت در مقابل دشمنان، استفاده از نقشه برای پیدا کردن مسیر و رسیدن به هدف، امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین، استفاده از ماشین ها و وسایل نقلیه برای جابجایی مهمات، ارسال بسته ها برای مردم، طراحی عالی با گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان آور و به طور کلی ساخت عالی اش اشاره کرد! شما می توانید نسخه اخر این بازی را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت برای تبلت و یا گوشی اندرویدی تان دانلود بکنید.

قابل توجه دوستان : بازی Day R Survival در دو نسخه رایگان و پولی در گوگل پلی عرضه شده است به طوری که پس از گذراندن چندین مرحله از نسخه معمولی، درخواست خرید بازی را می کند و نمی توانید ان را تا پایان پیش ببرید اما طبق معمول ما نسخه خریداری شده و پرمیوم بازی را در اختیار شما قرار داده ایم که کامل است و تا اخر می توانید بازی را پیش ببرید!

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل