دانلود Choices: Stories You Play 2.5.7 - بازی دخترانه اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 7164 2019-07-08 01:45:15

Choices: Stories You Play v2.5.7 + Mod – بازی شبیه سازی جالب اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (انتخاب پرمیوم) به صورت جداگانه
درخواستی کاربران

Choices: Stories You Play بازی محبوب، سرگرم کننده و دوست داشتنی در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Pixelberry برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و تا به امروز حدود 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و به درخواست جمعی از شما دوستان، جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی جالب Choices: Stories You Play یک انتخاب می تواند همه چیز را تغییر دهد! عاشق شوید، نقش یک کارآگاه را بازی کنید یا به ماجراجویی در دوران باستان مشغول شوید ؛ آن هم در قالب داستان های مصور با این تفاوت که شما تعیین می کنید سیر داستان چطور پیش برود! داستان هایی مث دانشجوی سال اول، تحت تعقیب، تاج و شعله و … در دل بازی گنجانده شده که در قالب کتاب های مختلف در دسترس است و می توانید آن ها را تجربه کنید! سبک بازی شبیه سازی و کلیکی است و در ان شما تنها با کلیک کردن داستان را پیش می برید و به نقل از بسیاری از افراد این بازی علاوه بر سرگرم ساختن شما می توانید زبان انگلیسی تان را به حد قابل قبولی تقویت کند! بازی Choices: Stories You Play از محبوب ترین بازیهای سال انتخاب شده و می تواند برای روزها در محیطی سرگرم کننده به گوشی میخکوب تان کند!
 
Choices: Stories You Play
 
بازی Choices: Stories You Play بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را کسب کند و ما در اندروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید! در اخر اینکه، هر دو نسخه اصلی و مود بازی توسط ما تست شده و بدون مشکل اجرا گردیده اند.
نکته مهم : در صورتی که در اجرای اولیه با خطای لایسنس روبرو شدید، از گوگل پلی چند کیلوبایت از بازی را دریافت کرده و سپس لغو دانلود بزنید و در نهایت نسخه اندروید را نصب کنید.
تغییرات نسخه ی V2.5.7:
* اضافه شدن ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .