Warhammer Quest 2: The End Times FULL 2.30.07 Android Games


بازی اندروید, استراتژیک, 1105 2018-09-14 19:30:08

Warhammer Quest 2: The End Times v2.30.07 + Mod- بازی استراتژی وارهمر 2 اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه خریداری شده و کامل + نسخه مود (آنلاک شده و کامل + پول نامحجدود)
تست شده با اجرای آفلاین

Warhammer Quest 2: The End Times FULL بازی جدید، فوق العاده زیبا و محبوب در سبک بازیهای استراتژیک – نوبتی از استودیوی بازیسازی Perchang برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و نسخه کامل اش پیش روی شماست! بازی جدید و کم نظیر Warhammer Quest 2 در سبک استراتژی نوبتی شما را در موقعیت ایستادن در میان هرج و مرج و نابودی کامل قرار می دهد ؛ وظیفه‌ شما به عنوان یک بازیکن در طول روند بازی تشکیل یک حزب متشکل از جادوگرهای شکارچی، جنگجویان، کوتوله ها و کارکترهای دیگر خواهد بود تا به کمک آنها، انواع موجودات خطرناک را از بین ببرید و غنائم متفاوتی را در آخر بدست آورید! پس از پایان هر مرحله و غارت کردن غنائم (Loot) در انتهای آن، میتوانید گروه خود را بهبود ببخشید و به سیاهچال دیگری بروید و برای روزها سرگرم باشید! بازی Warhammer Quest 2: The End Times FULL نسبت به نسخه اول اش بهبودهای چشمگیری داشته است که از مهم ترین ان ها می توان به گرافیک بهتر و طراحی سه بعدی اش اشاره کرد! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Warhammer Quest 2: The End Times FULL نظرتان را جلب میکند.
 
Warhammer Quest 2: The End Times FULL
 
بازی Warhammer Quest 2: The End Times FULL در کمتر از چند ساعت حدود 50 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 5.0 از 5.0 را کسب کند و ما مثل همیشه همزمان با انتشار ان را به همراه دیتا کامل برای دانلود عرضه کرده ایم و می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Warhammer Quest 2: The End Times به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است و برای تجربه نسخه کامل بازی باید پول بپردازید اما ما مثل همیشه نسخه پرداخت شده و کامل اش را برای دانلود عرضه کرده ایم ؛ شما می توانید بدون نیاز به پرداخت پول ان را تا انتها پیش ببرید.
تغییرات نسخه ی V2.30.07 :
* اضافه شدن دو کلاس جدید Warrior
* اضافه شدن آیتم ها، سلاح ها و ویژگی های جدید
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.perchang.wq را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل