Candleman:find yourself 3.0.3 - بازی معمایی خارق العاده "شمع" اندروید


بازی اندروید, اکشن, 1206 2018-11-27 20:30:59

Candleman v3.0.3 Full – بازی معمایی منحصر به فرد و فوق العاده اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 در گوگل پلی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Candleman بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده در سبک بازیهای معمایی از استودیوی بازیسازی CMGE Group Limited برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه اولین نسخه خریداری شده و کامل اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Candleman در هر مرحله شما، در ابتدا در نقش یک شمع کامل ظاهر می شوید، به شما این فرصت داده می شود که به تعداد ده مرتبه بتوانید خود را روشن کنید و در مدت زمان کوتاه آگاهی از مرحله ای که در آن قرار دارید برسید، شما باید مواظب خطراتی که در تاریکی در کمین شما هستند، باشید و البته به یاد داشته باشید که هر بار روشن کردن شمع باعث می شود که شمع کوچک و کوچکتر شود ؛ پس آگاهانه از فرصت های خود استفاده کنید! شما در طول بازی Candleman میتوانید با استفاده از راه های مختلف طول عمر خود را افزایش دهید و نور بیشتری به محیط اطراف ساطع کنید! همانطور که از عنوان پست و توضیحات مشخص است، در Candleman با شمع سر و کار دارید و قرار است برای روزها به گوشی میخکوب شوید. اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص اندروید هستید بدون شک Candleman با طراحی و ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.
 
Candleman
 
بازی Candleman صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دریافت بکنید! در آخر اینکه بازی Candleman همانند دیگر بازیهای موجود در سایت توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
تغییرات نسخه ی V3.0.3 :
* سه فصل با 12 مرحله منحصر به فرد در بازی وجود دارد .
 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.spotlightor.candleman را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل