دانلود The Outlived 1.0.13 - بازی اکشن و بقا محبوب " آخرین بازمانده" اندروید !


بازی اندروید, اکشن, 3694 2019-05-09 20:45:21

The Outlived بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی xiaojiao zhang برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و مثل همیشه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است! در بازی آنلاین The Outlived شما قرار است در یک محیط با کاربران سراسر جهان به رقابت بپردازید! در ابتدا، بازماندگان باید تمام انواع مهارت های پایه بقا مثل شکار، جمع آوری غذا، منابع و آب، خانه و دیوارهای دفاعی را ایجاد کرده و یاد بگیرند! در سطح متوسط، بازماندگان قادر به ساخت تجهیزات و موتورسیکلت خود هستند و حتی با ابزارهای در دسترس می توانند زامبی ها را از بین ببرند! در اخر با کاربران سراسر جهان در یک محیط برای زنده ماندن به رقابت می پردازند! در بازی The Outlived همانند دیگر بازیهای بقا مثل Last Day on Earth: Survival کنترل شخصیت اصلی در دستان شماست و با دکمه های لمسی موجود در صفحه می توانید به این طرف و آن طرف حرکت کنید و به جمع آوری تجهیزات و آیتم ها بپردازید و روزها مشغول باشید. اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید، The Outlived را امتحان کنید و بگویید ارزش امتحان کردن را دارد یا خیر ؟!
برخی از ویژگی های بازی اکشن The Outlived اندروید :
بازی The Outlived هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید، بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.
توجه :
بازی آنلاین است
در صورت آماده شدن مود، برای دانلود عرضه میشود [در مورد مود سوال نپرسید]
 
The Outlived
 

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.herogame.gplay.theoutlived را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را آنلاین اجرا نمایید.