دانلود Might and Mayhem 3.4 - بازی استراتژی "میدان نبرد" اندروید + دیتا


بازی اندروید, استراتژیک, 1589 2018-08-29 07:30:04

Might and Mayhem: Battle Arena v3.4 – بازی استراتژیک میدان نبرد اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی استراتژیکی اچ دی با گرافیک بالا و طراحی خوب
بازی آنلاین است
Might and Mayhem: Battle Arena بازی جدید و سرگرم کننده تحت عنوان “قدرت و جرح: میدان نبرد” در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی Kiz Studios برای اندروید است که تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. داستان بازی در مورد شعله ور شدن قدرت پادشاهی است که هم اکنون شما می بایست با بهره گیری از قدرت های سربازان و نیروهایی که در اختیار دارید به پیروزهایی جدیدی دست پیدا کنید و قلمرو پادشاهی را نجات دهید ؛ به طوری که همه ی امیدها به شماست! نیروهای خود که شامل جادوگران، شوالیه ها، راهزنان و … است را مانند صفحه شطرنج به گونه ای حساب شده حرکت دهید که دشمنان را نابود کنند! هریک از سربازهای شما در Might and Mayhem: Battle Arena دارای نیروی ماورایی منحصر به فرد است که زمانی می تواند از این نیرو استفاده نمایید که در محل درست خود قرار بگیرد! اگر می دانید که توانایی باز پس گیری قدرت پادشاهی را دارید و می توانید با شکست اژدها پادشاهی را تسخیر کنید بدون شک بازی استراتژیکی آنلاین Might and Mayhem: Battle Arena مخصوص شما ساخته شده است.
برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Might and Mayhem اندروید:
بازی Might and Mayhem متاسفانه در نسخه های اولیه خودش به دلیل داشتن باگ هایی باعث نارضایتی کاربران شد و امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب نموده است! آپدیت 15 جولای که هم اکنون پیش روی شماست نسخه بازسازی شده بازی است که سازنده سعی نموده تمامی مشکلات بازی را حل کند و هم اکنون ما در اندروید ان را به همراه دیتا برای اولین بار در ایران برای دانلود قرار داده ایم و می توانید ان را به رایگان دریافت نمایید .
نکته تکمیلی : همیشه اخرین نسخه این بازی به همراه دیتا همزمان با انتشار توسط سازنده در همین صفحه برای دانلود قرار داده می شود.
تغییرات نسخه ی v3.4:
* اضافه شدن ویژگی ها و رویدادهای جدید + رفع ده ها مشکل و باگ مختلف بازی .
 
دانلود Might and Mayhem - بازی استراتژی "میدان نبرد" اندروید + دیتا
 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Might and Mayhem Android Games :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.kizstudios.mightandmayhem را در Android/Obb کپی کنید.
– بازی را انلاین اجرا کنید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل